۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲
امام‌جمعه بندرعباس:

حفاظت از ذخایر آبزیان وظیفه همگانی است

امام جمعه بندرعباس حرکت در مسیر حراست و حفاظت از ذخایر آبزیان را وظیفه همگانی و مهم دانست.
کد خبر: ۱۰۰۵۲۹

حفاظت از ذخایر آبزیان وظیفه همگانی است

 

به گزارش خبرنگار مانا از بندرعباس، حجت‌الاسلام عبادی‌زاده در دیدار با مدیرکل و معاونین شیلات استان اظهار کرد: اهمیت و جایگاه شیلات هرمزگان در کشور قابل توجه است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس حرکت در مسیر حراست و حفاظت از ذخایر آبزیان را وظیفه همگانی و مهم برای همه شهروندان از صیادان تا نیرو‌های نظامی و انتظامی و مسئولین خواند و تصریح کرد: بدون شک همه باید یاری رسان شیلات استان در حفاظت از ذخایر آبزیان استان باشند و این یک وظیفه همگانی است.

حجت‌الاسلام دکتر عبادی زاده با بیان اینکه افق و برنامه‌های خوبی در زمینه‌های فعالیت‌های شیلاتی پیش‌ِرو است، گفت: امید داریم با توجه به تلاش‌ها، توانایی‌ها و پیگیری‌های موجود شاهد رسیدن به برترین جایگاه‌ها در عرصه‌های شیلاتی در سطح جهان باشیم.  

امام جمعه بندرعباس با تاکید بر اهمیت تامین نیاز‌های سفر‌های مردم، محصولات دریایی و آبزیان را از منابع خوب تأمین نیاز سفره‌های مردم به نسبت قیمت آنها به دیگر منابع تأمین سفره‌های مردم ویژه خواند.  

وی ضمن تشکر از اقدامات خوب شیلات در حوزه صادرات، تولید اختصاصی برای صادرات را در دستور کار بهره برداران و آبزی پروران شیلاتی قرار داد و افزود: ظرفیت‌های شیلاتی ما قدرت رقابت با دنیا را دارد و باید در این مسیر گام‌های قوی‌تری برداریم.  

امام جمعه بندرعباس بر ورود تعاونی‌های خدماتی صیادی به عرصه‌های تولید و همچنین افزایش تعاونی‌های تولیدی شیلاتی تاکید کرد و گفت: تولیدات شیلاتی علاوه بر ایجاد رونق اقتصادی و جهش تولید توانسته در بحث‌های جذب اکوتوریسم هم به خوبی تاثیر‌گذار باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار