۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱

ورود تجهیزات هیبریدی جابه‌جایی کانتینر به بندر صلاله عمان

بندر صلاله عمان تجهیزات جدید جابه‌جایی کانتینر هیبریدی با قابلیت موقعیت‌یابی جهانی را که برای بهبود کارایی حمل بار طراحی شده‌اند، به ترمینال جدید خود وارد کرده است. این تجهیزات بخشی از سرمایه‌گذاری چند میلیون دلاری برای ترمینالی است که با سرعت در حال ارتقا و توسعه شهرت خود به عنوان “ترمینالی فراتر از یک بندر” است.
کد خبر: ۱۰۰۵۱۳

ورود تجهیزات هیبریدی جابه‌جایی کانتینر به بندر صلاله عمان

 

به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از پورت نیوز، به تازگی چهار جرثقیل بزرگ هیبریدی به ۲۴ جرثقیل بندر صلاله اضافه شده‌اند که همگی از انرژی هیبریدی استفاده می‌کنند.

بر اساس این گزارش، تجهیزات جدید بخشی از سرمایه‌گذاری چند میلیون دلاری برای ترمینالی است که با سرعت در حال توسعه شهرت خود به عنوان “ترمینالی فراتر از یک بندر” است.

با ورود این تجهیزات، انتظار می‌رود که ساعات کار هر واحد در ترمینال کاهش یافته و در نتیجه آلودگی صوتی نیز کاهش یابد. همچنین، جرثقیل‌هایی که به این ترمینال وارد شده‌اند مجهز به سیستم موقعیت‌یاب جهانی هستند که دقت عملیات را افزایش می‌دهند.

سیستم فرمان خودکار نیز به عنوان یکی از عملکردهای مهم، به افزایش ایمنی در حین کار کمک کرده و سهولت تعمیر و نگهداری جرثقیل‌ها را فراهم می‌کند که علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، هزینه‌ها و تأخیرهای غیرضروری را نیز کاهش می‌دهد.

در پایان این گزارش آمده است که با ورود جرثقیل‌های هیبریدی، ظرفیت جابه‌جایی و ذخیره این ترمینال تا پایان سال ۲۰۲۴ میلادی به ۶ میلیون TEU کانتینر ۲۰ فوتی خواهد رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار