۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰

گیلان در حوزه گردشگری با چالش زیرساختی مواجه است/ ضرورت حذف محدودیت‌های اقتصاد دریامحور در گیلان

استاندار گیلان گفت: دولت‌ها با کمبود منابع مواجه هستند و مسائل کشور را با منابع دولتی نمی‌توان حل کرد، از این رو ضرورت دارد شرایط سرمایه‌گذاری غیر دولتی تسهیل شود.
کد خبر: ۱۰۰۴۹۹

گیلان در حوزه گردشگری با چالش زیرساختی مواجه است/ ضرورت حذف محدودیت‌های اقتصاد دریامحور در گیلان

 

به گزارش مانا، هادی حق‌شناس استاندار جدید گیلان گفت: در گیلان باید از ثروت گردشگری نهایت بهره را ببریم، همانطور که در دیگر استان‌ها به آن توجه شده است، از این رو ضرورت دارد با برنامه ریزی و مدیریت دقیق و با تقویت زیرساخت‌های راه، حمل‌ونقل و گردشگری را در استان توسعه بدهیم.
وی گفت: با اعتبارات دولتی نمی‌توان مشکلات کشور را حل کنیم و توجه به سرمایه گذاری غیر دولتی و جبران عقب ماندگی‌های چند دهه اصلی مهم است.
حق‌شناس با اشاره به برخی چالش‌ها و مشکلات گیلان افزود: دولت‌ها با کمبود منابع مواجه هستند و مسائل کشور را با منابع دولتی نمی‌توان حل کرد.
استاندار گیلان با اشاره به ضعف‌های زیرساختی در حوزه‌های مختلف بیان کرد: گیلان در حوزه گردشگری با چالش زیرساختی مواجه است.
حق شناس با تاکید بر لزوم توجه به توسعه و رونق گردشگری اضافه کرد: محدودیت‌های اقتصاد دریامحور در گیلان برداشته می‌شود.
وی با اشاره به ظرفیت‌های مغفول مانده منطقه آزاد انزلی و سواحل خزر افزود: فلسفه اصلی شکل‌گیری منطقه آزاد انزلی با شرایط فعلی متفاوت است.
استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت‌های اقتصاد دریا محور در استان بیان کرد: گیلان می‌تواند به عنوان پایگاه و مرکز دانشگاهی دریا محور در کشور تبدیل شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار