۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹

بررسی آخرین وضعیت پیشرفت طرح‌های عمرانی بنادر جنوبی بوشهر

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر همراه با گروه کارشناسان فنی در بازدید از طرح‌های عمرانی بنادر جنوبی استان آخرین وضعیت این طرح‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.
کد خبر: ۱۰۰۴۹۷

بررسی آخرین وضعیت پیشرفت طرح‌های عمرانی بنادر جنوبی بوشهر

 

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، عباس محمدصادقی در حاشیه بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی طرح‌های عمرانی در بنادر اظهار داشت: هدف از این برنامه  دریافت میدانی مشکلات و نیازمندی‌ها بود.

وی افزود: یکی از طرح‌های حائز اهمیت جنوب استان، ساخت ۴ پست اسکله رمپ بندر دیر با پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصد بود که با هدف ساماندهی وضعیت تردد و پهلوگیری شناور‌های لندینگ کرافت در حوضچه بندر و ارتقا سطح الزامات ایمنی، در مراحل پایانی قرار دارد.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: طرح ساخت ساختمان عملیاتی بندر دیر با پیشرفت مطلوبی در حال اجرا است و در هفته آتی عملیات قالب‌بندی و بتن ریزی سقف آن انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: با تکمیل و بهره برداری از اسکله در حال تکمیل بندر بوالخیر نیز ظرفیت استان از حیث نرخ تخلیه و بارگیری کالا افزایش خواهد یافت و این مهم در راستای بهبود وضعیت معیشت و رفاهی ساحل نشینان انجام می‌شود.

محمدصادقی همچنین با اشاره به بازدید از بنادر کنگان و محمد عامری اظهار کرد: با تکمیل طرح‌های توسعه موج شکن‌های بندر کنگان و اسکله شمع و عرشه بندر محمدعامری نسبت‌به انجام فرآیند تحویل موقت و رفع نقص آنها اقدام شده است.

وی با اشاره به اهمیت بازدید‌های میدانی از طرح‌های اجرایی اظهار کرد: به‌صورت هفتگی و منظم با مشاوران، پیمانکاران و دست اندرکاران ذیربط، آخرین وضعیت و گزارش طرح‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد: تمامی عوامل اجرایی و فنی در این معاونت علاوه بر نظارت مستقیم، از طریق بازدید‌های برنامه‌ریزی شده و سرزده مراحل عملیاتی را مورد ممیزی قرار می‌دهند.

محمدصادقی احصاء نیازمندی‌های بنادر در دو بخش اصلی زیرساخت و تجهیزات، چاره‌اندیشی اثربخش و پیگیری مجدانه طرح‌های تعریف شده در استان بوشهر را از اولویت‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان اعلام کرد.

برچسب ها: بنادر بوشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار