۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵

امدادرسانی موفق به خدمه موتورلنج صیادی در سواحل دیر

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: عملیات امدادرسانی به خدمه موتورلنج صیادی در سواحل بندر دیر با موفقیت پایان یافت.
کد خبر: ۱۰۰۴۶۵

امدادرسانی موفق به خدمه موتورلنج صیادی در سواحل دیر

 

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر مصطفی حاجی رضایی  با اشاره به فعالیت هشت ایستگاه مخابراتی در نوار ساحلی استان بوشهر، اظهار کرد: اکنون در مجموع شش پایگاه جستجو و نجات دریایی در بنادر عسلویه، دیر، عامری، بوشهر، خارگ و دیلم فعال هستند.
معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: همچنین با توجه به افزوده شدن شناور ناجی ۲۳ به ناوگان جستجو و نجات این اداره کل، به‌زودی پایگاه جستجو و نجات لاور ساحلی راه اندازی خواهد شد.
وی با بیان اینکه هفت شناور ناجی در بنادر استان بوشهر مستقر هستند گفت: این شناور‌ها به‌صورت شبانه‌روزی در نهایت آمادگی برای امدادرسانی قرار دارند.
حاجی رضایی با اشاره به امدادرسانی موفق پزشکی به خدمه موتورلنج صیادی در سواحل دیر تصریح کرد: پیرو اعلام اضطرار شناور یاد شده به مرکز فرعی جستجو و نجات بندر دیر، مبنی بر مصدومیت یک نفر از خدمه، پس از هماهنگی لازم شناور ناجی ۱۸ به منطقه اعزام شد.
وی اظهار کرد: شناور اعزامی پس از رسیدن به منطقه و تحویل گرفتن فرد بیمار که با درد شدید قفسه سینه و تنگی نفس، مشکل قبلی داشت پس از رسیدن به اسکله فرد مصدوم را به آمبولانس مستقر در ساحل تحویل داد.
حاجی رضایی افزود: دریانوردان در صورت مواجهه با هرگونه اضطرار و به ویژه شرایط اضطرار دریایی باید در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ تماس حاصل کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار