۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹
پلیس هرمزگان مطرح کرد:

قاچاق سوخت از بنادر رسمی هرمزگان/ توقیف کشتی حامل ۱۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی قاچاق

با هوشیاری و تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در یکی از بنادر تجاری استان یک فروند کشتی حامل ۱۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی قاچاق شناسایی و توقیف شد.
کد خبر: ۱۰۰۴۲۹

قاچاق سوخت از بنادر رسمی هرمزگان/ توقیف کشتی حامل ۱۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی قاچاق

 

به گزارش خبرنگار مانا از بندرعباس، سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان ظهر امروز در تشریح این خبر، گفت: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی مستقر در یکی از بنادر تجاری استان در ادامه طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، با  انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از قصد انتقال و صادرات یک محموله سنگین فرآورده‌های نفتی مطلع  و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با تشکیل تیمی جهت بررسی موضوع به محل اعزام که در بررسی‌های میدانی مشخص شد یک فروند کشتی باری با ۷۰۰۰ تُن محموله نفتی قصد خروج از بندر را دارد که بنا به اظهار مالک این محموله هیدروکربن سبک اعلام شده بود.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: در بررسی و کارشناسی‌های انجام شده نوع محموله هیدروکربن سنگین تشخیص داده شد که با اسناد و مدارک ارائه شده مغایرت دارد. سردار جاویدان اضافه کرد: در بازرسی دقیق از کشتی موردنظر  قریب به ۱۰ میلیون لیتر هیدروکربن سنگین کشف شده است.

وی گفت: در این رابطه چند متهم شناسایی شدند که تلاش مأموران برای دستگیری متهمان با هماهنگی قضایی ادامه دارد.

سردار جاویدان ارزش مالی محموله کشف شده از این کشتی را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۳۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار