۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲

انعقاد تفاهم‌نامه سه‌ جانبه مدیریت منطقه پایدار جزیره شیدور

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان از انعقاد تفاهم نامه سه‌ جانبه مدیریت منطقه پایدار جزیره شیدور همزمان با بزرگداشت هفته گردشگری اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۰۳۶۵

انعقاد تفاهم‌نامه سه‌ جانبه مدیریت منطقه پایدار جزیره شیدور

 

محمد محسنی در  گفتگو با خبرنگار مانا از انعقاد تفاهم نامه سه جانبه مدیریت منطقه پایدار جزیره شیدور همزمان با بزرگداشت هفته گردشگری اعلام کرد و گفت: این تفاهم نامه با اداره کل محیط زیست هرمزگان و مؤسسه آموزشی مشق آفرینش به امضا خواهد رسید.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان، یادآور شد: امضای این تفاهم‌نامه می‌تواند همزمان با حفاظت پایدار محیط زیست منطقه منجر به توسعه صنعت گردشگری در استان شود.

وی خاطرنشان ساخت: همچنین به مناسبت بزرگداشت هفته گردشگری، همایش  روز جهانی گردشگری هفتم مهر ماه در هتل آتیلار بندرعباس با حضور اساتید و فعالان این رشته برگزار می‌شود.

این مقام مسئول در استان هرمزگان، اذعان داشت: همچنین کتاب راهبرد‌های ایجاد منطقه نمونه گردشگری روستایی مهرگان در این همایش رونمایی خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه علمی کاربردی در راستای توسعه گردشگری استان را از دیگر اقدامات هفته گردشگری اعلام کرد و  گفت: در تلاش هستیم با برگزاری برنامه‌های فرهنگی در این هفته، زمینه آشنایی بیشتر مردم را با گردشگری فراهم کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار