۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴

۱۰ عملیات امداد و نجات در سواحل تنگستان

رئیس هلال‌احمر شهرستان تنگستان از انجام ۱۰ عملیات امداد و نجات در ساحل دلوار تنگستان خبر داد و گفت: بیشترین مورد مراجعین در بخش گرمازدگی بوده است.
کد خبر: ۱۰۰۳۰۰

۱۰ عملیات امداد و نجات در سواحل تنگستان

 

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، احمد عبدالهی‌نژاد با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی امدادگران در بخش‌های امداد کوهستان، دریایی و جاده‌ای اظهار داشت: تیم‌های امدادی به‌صورت تخصصی در این حوزه‌ها فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه روز گذشته روز پرحادثه پایگاه امداد و نجات دریایی دلوار تنگستان در آخرین روز تابستان ثبت شده است گفت: در این روز بیش از ۱۰ عملیات امدادی انجام شده است.

رئیس هلال‌احمر شهرستان تنگستان اضافه کرد: با توجه به بالا بودن دمای هوا به ویژه در مناطق ساحلی تنگستان بیشترین مورد مراجعین در بخش گرمازدگی بوده است.

عبدالهی‌نژاد افزود: با توجه به زیستگاه‌های جانوری گوناگون در سواحل تنگستان برخی افراد در حین شنا کردن بعضاً دچار گزیدگی برخی جانوران می‌شوند که با وجود کم خطر بودن این موجودات، اما در برخی افراد حساسیت‌های ایجاد می‌شود که در روز گذشته چند مورد مراجعه برای دریافت خدمات امدادی در مقابله با گزیدگی نیز انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: سوختگی و پانسمان و بانداژ از دیگر اقدامات صورت گرفته در فعالیت آخرین روز تابستان در ساحل دلوار بوده است.

رئیس هلال‌احمر شهرستان تنگستان بیان کرد: یک مورد هم اعلام مفقودی به جمعیت هلال‌احمر اعلام شد که با اقدامات به موقع نجاتگران جمعیت هلال احمر فرد پیدا و تحویل خانواده شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار