۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴

توقیف دومین محموله بزرگ تلویزیون قاچاق در آب‌های هرمزگان

رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف یک فروند شناور حامل ۲۵۰۰ دستگاه تلویزیون خارجی قاچاق در آب‌های خلیج‌فارس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۲۸۸

توقیف دومین محموله بزرگ تلویزیون قاچاق در آب‌های هرمزگان

 

به گزارش مانا از بندرعباس، مجتبی قهرمانی در تشریح جزییات این خبر، اظهار کرد: در راستای حمایت از تولید ملی و با توجه به تاکید رئیس قوه قضاییه در خصوص لزوم مقابله با اشکال مختلف قاچاق کالا با هدف ضربه به بنیان‌های مالی قاچاقچیان، یک فروند شناور حامل ۲۵۰۰ دستگاه تلویزیون خارجی قاچاق در آب‌های خلیج‌فارس شناسایی و توقیف شد.

وی بیان کرد: پیرو اخبار و گزارش‌های واصله مبنی بر ورود یک فروند لنج باری چوبی ۶۰۰ تنی بدون مجوز حامل کالای قاچاق به آب‌های غرب استان هرمزگان، بررسی این موضوع در دستورکار ماموران پایگاه دریابانی بندرلنگه قرار گرفت.

رییس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی و پلیسی از سوی ماموران مشخص شد شناور یادشده حامل کالای قاچاق است و به همین دلیل ضمن هماهنگی‌های لازم و صدور دستورات قضایی توسط رییس حوزه قضایی شهرستان پارسیان نسبت به توقیف شناور متخلف اقدام شد.

قهرمانی خاطرنشان کرد: در جریان بازرسی از شناور توقیفی بیش از ۲۵۰۰ دستگاه تلویزیون خارجی قاچاق که جز اقلام مصوب کالای ملوانی نبوده و غیرمجاز محسوب می‌شود، کشف و ضبط شده است.

وی یادآور شد: شناور متخلف به همراه کالا‌های غیرمجاز با تشکیل پرونده قضایی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار