۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸

۲۵ شهریور پایان فصل صید میگو در استان بوشهر

مدیرکل شیلات استان بوشهر از کاهش ۲۰ درصدی صید میگو در آب‌های استان خبر داد و گفت: براساس تصمیم کمیته صید، فصل صید میگو از ۲۵ شهریور در محدوده استان به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۱۰۰۱۸۲

۲۵ شهریور پایان فصل صید میگو در استان بوشهر

 

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، کمیته مدیریت صید استان بوشهر با حضور مدیرکل شیلات، مدیرعامل اتحادیه تعاونی صیادی، مسئولان گروه و کارشناسان ستادی، نماینده پژوهشکده میگو کشور، یگان حفاظت منابع آبزیان تشکیل شد.

مدیرکل شیلات استان بوشهر در این نشست با اشاره به آغاز صید میگو از ۱۶ مرداد ماه در استان بوشهر اظهار داشت: بر‌اساس اعلام پژوهشکده میگو کشور و بررسی انجام شده و مصوبه جلسه کمیته مدیریت صید استان از ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۵ شهریور در سرتاسر سواحل خلیج فارس استان بوشهر صید میگو ممنوع اعلام می‌شود.

عقیل امینی اضافه کرد: کسانی که اقدام به صید میگو در زمانی غیر از فصل صید میگو کنند مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند و مجازات می‌شوند.

وی در رابطه با میزان صید میگو در استان بوشهرگفت: یک‌هزار و ۱۷۳ تن میگو تا روز ۲۱ شهریور در استان بوشهر توسط صیادان صید شده است.

مدیرکل شیلات استان بوشهر بیان کرد: در این تلاش صیادی حدود یک‌هزار و ۲۹۰ شناور قایق و لنج  با دریافت مجوز فعالیت می‌کنند.

امینی بیان کرد: هفت هزار و ۵۰۰ صیاد استان بوشهر با استفاده از ۷۹۹ قایق و ۴۹۱ لنج در صید میگو فعالیت می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار