۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶

همکاری ائتلاف ONE پنج سال دیگر تمدید شد

شرکت‌های HMM کره، Ocean Network Express (ONE) و یانگ مینگ اعلام کرده‌اند که از فوریه ۲۰۲۵ به مدت پنج سال به همکاری مشترک خود ادامه خواهند داد.
کد خبر: ۱۰۰۱۴۸

همکاری ائتلاف ONE پنج سال دیگر تمدید شد

 

به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از ترید ویندز، این سه شریک تجاری به همراه هاپاگ لوید در حال حاضر اعضای ائتلاف THE Alliance هستند.

هاپاگ لوید آلمان در ژانویه امسال اعلام کرده بود که از ژانویه ۲۰۲۵ میلادی تحت همکاری جدیدی با نام Gemini با مرسک شریک خواهد شد. این همکاری پس از اعلام پایان یافتن اتحاد 2M توسط مرسک و MSC صورت گرفت. بدین ترتیب از ابتدای سال ۲۰۲۵ میلادی خط کشتیرانی MSC بدون همکاری با ائتلاف‌های کانتینری به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

جرمی نیکسون، مدیرعامل ONE، در این زمینه گفت: «ما بسیار خوشحالیم که اعلام کنیم همکاری استراتژیک ما با HMM و یانگ مینگ در تجارت شرق و غرب ادامه خواهد یافت. همکاری که بین این سه شرکت وجود دارد از فوریه ۲۰۲۵ میلادی گسترده‌تر خواهد شد.»

کیونگ بائه کیم، مدیرعامل شرکت HMM، نیز گفت: «ما از ادامه همکاری با اتحاد ONE و یانگ مینگ بسیار خرسندیم. سابقه همکاری دیرینه‌ای بین این سه خط وجود دارد و در آینده نیز ادامه‌دار خواهد بود.»

در پایان، دکتر فنگ مینگ تسا، مدیر شرکت یانگ مینگ، گفت: «همکاری مستمر با HMM و ONE نه تنها نشان‌دهنده اعتماد عمیق و چشم‌انداز مشترک بین این سه شرکت است، بلکه بر تعهد ما برای ارائه سرویس خوب و پوشش گسترده برای مشتریان ما تأکید می‌کند.»

ارسال نظرات
آخرین اخبار