۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
مدیرکل شیلات هرمزگان:

توسعه زیستگاه‌های مصنوعی در خلیج‌فارس ضروری است/ شیلات محور طلایی توسعه هرمزگان

مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: بدون شک، از شیلات می‌توان به عنوان محور طلایی توسعه در استان هرمزگان یاد کرد.
کد خبر: ۱۰۰۱۳۰

توسعه زیستگاه‌های مصنوعی در خلیج‌فارس ضروری است/ شیلات محور طلایی توسعه هرمزگان

 

به گزارش خبرنگار مانا از بندرعباس، مسعود بارانی در جلسه توجیهی کنترل پروژه‌های میثاق نامه(MSP)  که با حضور معاونین اداره‌کل و روسای شیلات شهرستان‌های استان و جمعی از مسئولین شیلاتی برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته و بدون شک می‌توان از شیلات به عنوان محور طلایی توسعه پایدار استان هرمزگان و همچنین یکی از ارکان تحقق شعار سال در استان هرمزگان یاد کرد.

وی با اشاره به لزوم تسریع در راستای اجرا و بهره‌برداری پروژه‌های صید و صیادی و آبزی پروری، افزود: تداوم جهش در حوزه شيلات مستلزم تداوم حمایت، تلاش و مديريت جهادي است.

مدیرکل شیلات استان هرمزگان با بیان اینکه خوشبختانه با فعالیتهای جاری در حوزه شیلات هرمزگان، آیندهای روشن برای صنعت شیلات استان رقم می‌خورد، خاطرنشان کرد: استفاده از نرم‌افزارها و روش‌های نوین مدیریتی موجب افزایش راندمان، بررسی و نظارت دقیقتر و گزارش‌گیری آسان‌تر می‌شود.

بارانی مدیریت اثربخش و زمانبندی قابل درک پروژه، کسب بهر‌ه‌وری سریع، دسترسی سریع به اطلاعات مورد نیاز، نظارت بهتر بر منابع سازمانی و مالی را مزایای استفاده از MSP در پروژه‌ها خواند.

این مقام مسئول با تاکید بر اقدامات جدی در زمینه توسعه زیستگاههای مصنوعی و احداث مراکز بازسازی ذخائر آبزیان گفت: علاوه بر بازسازی و احیای ذخایر، یکی از مأموریتهای اصلی شیلات برنامه‌ریزی و پیگیری اجرای پروژه‌های شیلاتی از جمله پرورش ماهی در قفس و پرورش میگو برای افزایش تولید و نیز ایجاد اشتغال جدید در نوار ساحی است.

مدیرکل شیلات استان هرمزگان تاکید کرد: کلیه همکاران و روسای شیلات مناطق باید باتمام توان در جهت ارتقای تولید تلاش کرده و برای برنامه‌ریزی بهتر و زمانبندی مناسب‌تر از بر نامه نرم افزار msp استفاده بهینه کنند.

گفتنی است در این نشست حاضران در جلسه به بیان مسائل و چالش‌ها و همچنین ارائه راهکارهای پیشنهادی خود پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار