۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸

برگزاری رزمایش ناوگان شمالی نیروی دریایی روسیه + فیلم

وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای از برگزاری رزمایش ناوگان شمالی نیروی دریایی این کشور در دریای بارنتس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۰۹۵
تعداد بازدید : 11

 

به گزراش مانا به نقل از پایگاه خبری وزارت دفاع روسیه، در این بیانیه آمده است: رزمایش ناوگان شمالی نیروی دریایی با شرکت ۲۰ فروند رزمناو و کشتی لجستیک و ۶ فروند هواپیما متعلق به سپاه هوایی این ناوگان برگزار شد.

بیانیه وزارت دفاع روسیه می‌افزاید: در جریان این رزمایش، ناوچه ضد زیردریایی «برست» با همکاری یک فروند هواپیمای ضد زیردریایی IL-۳۸ و یک فروند بالگرد دریایی KA-۲۷M به شبیه‌سازی عملیات شناسایی و مقابله با زیردریایی‌های مهاجم با استفاده از اژدرها و بمب‌های ضد زیردریایی پرداختند.

بر‌اساس بیانیه وزارت دفاع روسیه، متخصصان ناوگان شمالی نیروی دریایی این کشور در جریان این رزمایش انواع روش‌ها و اشکال دفاع از پایگاه عملیاتی این ناوگان از جمله خنثی کردن شهپادها، پهپادها و سایر سامانه‌های رباتیک مهاجم را با استفاده از روش‌های جدید جنگ الکترونیک و سایر سلاح‌ها تمرین کردند.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه با بیان اینکه بخش دیگری از این رزمایش به دفاع در برابر عملیات خرابکاری و مقابله با غواصان دشمن فرضی اختصاص داشت، آمده است: در ادامه این رزمایش قرار است تمرین‌هایی درخصوص انواع عملیات پشتیبانی لجستیکی ناوگان شمالی نیروی دریایی تا چند روز آینده ادامه داشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار