۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱

راه اندازی سیستم خود ارزیابی آنلاین مدیریت فله خشک

سیستم خود ارزیابی آنلاین مدیریت فله خشک به نام DryBMS توسط سازمان صنعتی غیر انتفاعی DBCE طراحی شد که یک دستاورد مهم برای صنعت دریایی است.
کد خبر: ۱۰۰۰۲۹

راه اندازی سیستم خود ارزیابی آنلاین مدیریت فله خشک

 

به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از hellenicshippingnews؛ این پلتفرم توسط سازمان صنعتی The Dry Bulk Centre of Excellence (DBCE) طی چهار سال با همکاری مالکان کشتی، مدیران، کارشناسان مدیریت ریسک و ذینفعان زنجیرۀ تامین توسعه یافته است یک ابزار خود ارزیابی آنلاین برای اشتراک مالکان کشتی و سهامداران در راستای ارزیابی فرآیندها و شیوه‌های مدیریت ایمنی است.

براساس این گزارش در این پلتفرم 30 حوزه موضوعی در چهار بخش عملکردی، افراد، دستگاه و ماشین آلات و روند فرآیند وجود دارد.

تمام داده‌های وارد شده محرمانه است و فقط مشترک می تواند آن را به اشتراک بگذارد.

این پلتفرم به شکل داوطلبانه برای آنکه به مدیران کشتی اجازه دهد تا سیستم مدیریت ایمنی Safety Management System (SMS) خود را بر اساس استانداردهای مورد توافق صنعت، با هدف بهبود عملکرد ناوگان و مدیریت ریسک اندازه گیری کنند، طراحی شده است.

در ادامه این گزارش آمده است با قبول چهارچوب‌های DryBMS، مشترک می‌تواند تعهد خود را به بهبود ایمنی نشان دهد.

زیربنای این پلتفرم  را رفاه خدمه، حفاظت از محیط زیست و بهره برداری پایدار از دارایی ها تشکیل می‌دهد که همگی شرکت ها را به سمت اقدامات عملیاتی بهتر تشویق می‌کند.

در پایان این گزارش سازمان DBCE در بیانیه‌ای از صاحبان کشتی، مدیران و سایر سهامداران در بخش فله خشک خواسته است از این ابزار استفاده کنند و به آنها در این مسیر تحول آفرین بپیوندند‌. در این بیانیه آمده است این  امر نه تنها برای صاحبان کشتی، بلکه برای همه  افراد در صنعت حمل‌و‌نقل سودمند است. ما از صاحبان کشتی، مدیران و سایر سهامداران در سراسر بخش فله خشک می‌خواهیم از این ابزار بهره ببرند و در این سفر تحول‌آفرین به ما بپیوندند تا حمل‌ونقل فله خشک را قوی‌تر، ایمن‌تر و پایدارتر کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار