۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱

راه‌اندازی سه اسکله مجاز گردشگری دریایی در ساحل بندر بوشهر

شهردار بوشهر گفت: سه اسکله قایقرانی مجاز گردشگری دریایی در ساحل بندر بوشهر ساخته شده تا شهروندان و مسافران با ایمنی کامل تفریحات دریایی خود را انجام دهند.
کد خبر: ۹۸۶۳۴

راه‌اندازی سه اسکله مجاز گردشگری دریایی در ساحل بندر بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، حسین حیدری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برای فعالیت در ایام نوروز در حال حاضر اسکله‌های گردشگری دریایی با نظارت دستگاه‌های مرتبط و رعایت نکات ایمنی اقدام به جابه‌جایی مسافر می‌کنند.

وی ضمن تقدیر از حساسیت و پیگیری دستگاه قضا به‌منظور خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان و مسافران و همچنین ابراز تأسف از حادثه اتفاق افتاده و فوت دو نفر از هم‌وطنان در حادثه واژگونی قایق غیرمجاز تفریحی، تأکید کرد: سوار کردن مسافران به قایق‌ها و شناور‌های تفریحی در نقاطی به غیر از اسکله‌های مجاز مورد تأیید شهرداری نبوده و هیچ مسئولیتی متوجه شهرداری نیست.

شهردار بوشهر با اشاره به اینکه در بسیاری از کشور‌ها همه بخش‌های مختلف شهر در اختیار شهرداری است، افزود: شهرداری‌ها زمانی می‌توانند شهر را به‌صورت کامل مدیریت کنند که مدیریت یکپارچه اعمال شود.

حیدری اظهار کرد: مدیریت یکپارچه به این معناست که نیروی انتظامی، اداره‌های آب، برق و گاز، میراث فرهنگی، دریابانی، شیلات و سایر نهاد‌های خدمت‌رسان در محدوده شهر‌ها از سوی شهرداری کنترل و مدیریت شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار