۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰

الحاق یک فروند شناور ناجی به ناوگان امداد دریایی بنادر بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از الحاق یک فروند شناور ناجی به ناوگان امداد دریایی بنادر استان خبر داد و گفت: اکنون ۷ شناور ناجی در ارائه خدمات امداد دریایی فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۹۸۶۱۶

 

الحاق یک فروند شناور ناجی به ناوگان امداد دریایی بنادر  بوشهر


به گزارش خبرنکار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب با اشاره به الحاق یک فروند شناور ناجی به ناوگان امداد دریایی بنادر استان بوشهر اظهار داشت: یک فروند شناور ناجی با اعتبار بیش از ۲.۵ میلیون یورو به ناوگان دریایی این استان اضافه شد.

وی اضافه کرد: با الحاق یک فروند شناور ناجی به ناوگان دریایی استان، اکنون شمار شناور‌های جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به هفت فروند افزایش یافته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: بدنه این شناور فلزی از جنس آلومینیوم که طول آن ۲۰ متر و سرعت آن ۴۰ گره دریایی است.

شکیبی نسب ادامه داد: هفتمین شناور ناجی استان بوشهر با احداث پایگاه جستجو و نجات در بندر لاور ساحلی دشتی فعالیت می‌کند.

وی گفت: این شناور تا پیش از راه‌اندازی ایستگاه لاور ساحلی در بندر بوشهر و یا سایر بنادر استان براساس نیاز استقرار خواهد یافت.   

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: با فعالیت شناور ناجی در بندر لاور ساحلی توان و بُرد عملیاتی اداره کل در منطقه حساس و پرخطر رأس مطاف و فراساحلی مجاور افزایش می‌یاید.

شکیبی نسب اظهار کرد: اکنون در مجموع ۶ مرکز جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در بنادر عسلویه، دیّر، محمدعامری، بوشهر، خارگ و دیلم فعال هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار