۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

توقیف یک کشتی در بندر الحدیده توسط نیروی دریایی یمن

خبرگزاری فلسطینی سما از توقیف یک فروند کشتی در آب‌های دریای سرخ توسط نیروی دریایی یمن خبر داد.
کد خبر: ۹۷۹۲۷

 

توقیف یک کشتی در بندر الحدیده توسط نیروی دریایی یمن

 

به گزارش مانا، خبرگزاری سما اعلام کرد که نیروهای دریایی یمن در ۵۰ کیلومتری بندر الحدیده این کشور یک فروند کشتی را متوقف کردند.

این خبرگزاری به جزئیات بیشتری در این باره اشاره نکرده است.

نیروهای مسلح یمن با آغاز جنایات رژیم صهیونیستی (در ۱۵ مهرماه) در غزه و هدف قرار دادن و محاصره همه جانبه مردم آن، در طول چند هفته گذشته چندین کشتی باری و نفتکش مرتبط با رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ هدف قرار داده است.

وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن نیز به تازگی در گفت و گو با پایگاه خبری العربی الجدید با تأکید بر تداوم حمایت‌ها از مردم فلسطین گفت که هر اندازه ائتلاف دریایی در منطقه دریای سرخ گسترده شود، اهداف و دایره نیروهای مسلح ما نیز گسترده‌تر خواهد شد.

ضیف‌الله الشامی تأکید کرد که موضع انصارالله یمن در مورد تشکیل ائتلاف بین‌المللی در دریای سرخ شفاف، واضح، علنی و صریح است و هرگونه ائتلاف این چنینی در راستای حمایت از کشتی‌های صهیونیستی بوده و تشویق و پشتیبانی آشکار از رژیم صهیونیستی در ارتکاب جنایت و کشتار علیه ملت فلسطین است.

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن نیز روز گذشته در پیامی به آمریکا و رژیم صهیونیستی و انگلیس هشدار داد که یمن امروز متفاوت از یمن دیروز است.

«محمد العاطفی» گفت: ما هیچ خط قرمزی نداریم و برد سلاح های بازدارنده و استراتژیک ما، بیش از آن چیزی است که دشمنان تصور می کنند.

العاطفی افزود: برای تعامل با هر احتمال و فرضیه‌ای، آمادگی رزمی داریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار