۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

صادرات دو محموله کالا‌های سردخانه‌ای طی دو هفته از چابهار

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به تازگی حجم قابل توجهی انواع کالاهای اساسی و سردخانه‌ای را در بندر چابهار تخلیه و بارگیری کرده است.
کد خبر: ۹۷۵۸۶

افزایش فعالیت‌های کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در بندر شهید بهشتی چابهار
به گزارش مانا به نقل از روابط عمومی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، این گروه کشتیرانی، با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبتنی بر توسعه سواحل مکران و ابلاغ سیاست های کلی توسعه دریا محور، با عزمی راسخ در جهت تحقق این اهداف در چابهار به عنوان بزرگترین بندر اقیانوسی کشور گام برداشته است.

روابط عمومی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه این گروه به تازگی با برقراری سرویس‌های منظم حمل‌و‌نقل دریایی حجم‌ قابل توجهی از محمولات کانتینری از جمله کالاهای اساسی و همچنین کالاهای سردخانه‌ای را بین بنادر چین، هندوستان، بندر جبل علی (امارات متحده عربی)، بندرعباس و بندر شهید بهشتی چابهار به طور مستقیم جابه‌جا کرده؛ آورده است: در همین رابطه هفته گذشته یک محموله بزرگ برنج با استفاده از ۸۲۰ دستگاه انواع کانتینر از مبدأ یکی از بنادر هندوستان در بندر شهید بهشتی چابهار تخلیه شده که رکوردی شاخص در این زمینه محسوب می شود.

بر این اساس همچنین تخلیه سایر انواع کالاهای تجاری و اساسی در بندر چابهار با استفاده از خدمات حمل‌و‌نقل دریایی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد و تاکنون دو محموله کالاهای سردخانه‌ای شامل محصولات باغی و کشاورزی نظیر سیب، خرما و سیر با استفاده از بیش از ۱۰۰ TEU کانتینرهای یخچالی ظرف دو هفته گذشته به مقصد بازارهای هدف ارسال شده است.

گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در پایان تاکید کرده ایجاد پایگاه لجستیکی این شرکت در بندر شهید بهشتی چابهار نیز زمینه‌ساز توسعه خدمات کانتینری این گروه کشتیرانی در جهت جلب حداکثری رضایتمندی شرکای تجاری شده است‌.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار