۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران:

دریانوردان جدیدالورود به ناوگان کشتیرانی با تعهد، مسیر رشد و بالندگی گروه را ادامه دهند

مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برنامه گروه برای جذب دریانوردان جدید و آموزش دانشجویان برای ورود به ناوگان کشتیرانی گفت: دریانوردان جدیدالورود به ناوگان کشتیرانی، با تعهد و توکل، مسیر رشد و بالندگی گروه را ادامه دهند.
کد خبر: ۹۶۸۴۰

دریانوردان جدیدالورود به ناوگان کشتیرانی با تعهد، مسیر رشد و بالندگی گروه را ادامه دهند
به گزارش روابط عمومی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، محمدرضا مدرس خیابانی مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان بورسیه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، دانشجویان حاضر در این مراسم را همکاران آینده گروه معظم کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن ۱۴۰ فروند کشتی به ظرفیت پنج میلیون تُن توانسته بالغ بر ۲۸ میلیون تُن کالای راهبردی را حمل نماید و نقش اساسی در اقتصاد ایران داشته باشد.
وی افزود: اعتقاد ما بر این است که ارزش دارایی‌های گروه کشتیرانی صرفاً کشتی‌ها و ناوگان آن نیست؛ بلکه نیروی انسانی مقتدر و متوکل است که امیدواریم همین شور، اشتیاق و انضباط کنونی دانشجویان تداوم یابد.
وی تصریح کرد: امروز ۳۸۰۰ نفر از همکاران دریانورد ما در دنیا اقدام به جابه‌جایی بار می‌کنند که باید جوانان در کنار آن‌ها طی سنوات آتی رشد کنند. 
مدرس خیابانی با ابراز امیدواری نسبت به حضور مثمرثمر نیرو‌های جوان در ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: با همت امروز، دانشجویان خبره جایگزین نیروهای کشتیرانی در آینده خواهند شد و باید با تلاش، توکل، کوشش و احترام به پیشکسوتان و فرماندهان حوزه دریایی، مسیر بالندگی و رو به رشد کشتیرانی را ادامه دهند.
همچنین، دریادار دوم عرشه و ستاد، آریا شفقت رودسری فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان بورسیه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: کشور‌هایی که دریا دارند می‌توانند پیشرفت‌های بزرگی را تجربه کنند.
وی افزود: رمز موفقیت هر فرد توکل به خدا، تلاش و احترام به پدر و مادر است که افراد را در پر‌تلاطم‌ترین مسیر زندگی حفظ می‌کند.

جبار فیروزی، معاون تربیت و آموزش دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) گفت: در سال ۱۴۰۱ برای ۱۲۰ نفر دوره ملوان فنی و ملوان عمومی آموزش‌ها اجرا شد. همچنین در راستای کیفیت بخشی به آموزش‌ها جلسات تخصصی زیادی در سطح دانشگاه برگزار گردیده است که امید است آموزش‌های ارائه شده کاربردی بوده و توسعه یابد.

گفتنی است، آیین اختتامیه و فارغ التحصیلی دانشجویان بورسیه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، با حضور مدیرعامل و معاونان گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت تأمین نیروی انسانی خطوط کشتیرانی، مدیرعامل مؤسسه آموزش کشتیرانی و به میزبانی امیر دریادار آریا شفقت رودسری فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) در نوشهر برگزار شد.

دریانوردان جدیدالورود به ناوگان کشتیرانی با تعهد، مسیر رشد و بالندگی گروه را ادامه دهند

ارسال نظرات
آخرین اخبار