۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴

برگزاری رویداد ملی سرمایه‌گذاری سبز در گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی

مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از برگزاری رویداد ملی سرمایه‌گذاری سبز در گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی در استان گیلان همزمان با هفته جهانی گردشگری در مهر ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۶۵۹۵

 

برگزاری رویداد ملی سرمایه‌گذاری سبز در گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی

مصطفی فاطمی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های در حال اجرا از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهیه  برنامه جامع برگزاری رویداد ملی سرمایه گذاری سبز در گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی در استان گیلان است.

مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تصریح کرد: این رویداد در بندر کیاشهر و همزمان با هفته جهانی گردشگری از تاریخ پنجم مهر ماه به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

به گفته وی، این رویداد ملی با مشارکت سه جانبه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و  سازمان حفاظت محیط زیست و دفترمنطقه‌ای کنوانسیون رامسر برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: بر‌اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در رویداد ملی نمایندگان ادارات میراث فرهنگی و محیط زیست هفت استان ساحلی کشور و نیز سرمایه گذاران بخش خصوصی حضور خواهند داشت.

فاطمی در ادامه گفته‌های خود یادآور شد: اعتبارات لازم جهت برگزاری این رویداد ملی در صنعت توریسم دریایی از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تامین خواهد شد.

این مقام مسئول در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اذعان داشت: برگزاری این همایش نقش مهمی در جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در سواحل، دریا و نیز تالاب‌ها متناسب با حفاظت محیط زیست منطقه خواهد داشت.

وی همچنین از برگزاری وبینار آموزشی بین‌المللی با همکاری سازمان جهانی گردشگری (UNWTO)، آکادمی و کنواسینون رامسر در روز جهانی گردشگری خبر داد.

به گفتۀ مدیر‌کل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، برگزاری این وبینار آموزشی یکی از مهمترین اقدامات بین‌المللی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در راستای توسعه توریسم ساحلی و دریایی همگام با حفاظت محیط زیست محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار