۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خبر داد:

امداد رسانی به خدمه شناور نفتکش در عسلویه

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: عملیات امداد رسانی به خدمه شناور نفتکش در خلیج فارس منطقه عسلویه با موفقیت انجام شد.
کد خبر: ۹۶۲۵۶

امداد رسانی به خدمه شناور نفتکش در  عسلویه

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، حجت خسروی با اشاره به اینکه شناور‌های حادثه دیده با هرگونه دستگاه‌های ارتباط تلفنی می‌تواند با مرکز جستجو و نجات دریایی استان بوشهر تماس برقرار کنند اظهار داشت: تلفن اطلاع‌رسانی ۱۵۵۰ در مرکز اصلی جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برای تمامی محدوده این استان ایجاد شده که دریانوردان می‌توانند خدمات لازم از این مرکز دریافت کنند.

وی از تجهیز مرکز جستجو و نجات دریایی استان بوشهر به امکانات پیشرفته امدادی خبر داد و گفت: در راستای افزایش توانمندی بنادر در مقابله با بحران‌ها مرکز جستجو و نجات دریایی استان بوشهر به امکانات پیشرفته امدادی مجهز شده است.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر  با اشاره به عملیات امداد و نجات به خدمه شناور نفتکش در آب‌های عسلویه اظهار کرد: پیرو اعلام اضطرار شناور یاد شده به مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر بیماری یک نفر از خدمه، پس از هماهنگی‌های لازم شناور ناجی ۲۰ از عسلویه به منطقه اعزام شد.

خسروی بیان کرد: ناجی ۲۰ پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد بیمار به سمت پایگاهش بازگشت و فرد بیمار را تحویل آمبولانس مستقر در اسکله داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار