۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵

اجرای قانون 2020 سالانه 15 میلیارد دلار هزینه دارد

اجرای قانون 2020 سالانه 15 میلیارد دلار هزینه دارد
هزینه دستیابی حمل و نقل دریایی به سوخت های سازگار با محیط زیست برای قانون 2020 سالانه بین 10 تا 15 میلیارد دلار بر این صنعت هزینه تحمیل می کند.
کد خبر: ۸۴۰۷۲

به گزارش گروه بین الملل مانا، "Bryan Comer" تحلیلگر ارشد حمل و نقل دریایی با اشاره به این موضوع یادآور شد: متاسفانه این هزینه های سربار به صاحبان کشتی و بنگاه های اقتصادی تحمیل خواهد شد.

"Aliona Yurlova" تحلیلگر دیگر دریایی نیز با اشاره به اینکه اجرای قانون 2020 بین 15 تا 20 درصد قیمت کالاها را افزایش می دهد یاد آور شد: پیش بینی می شود که بازار حمل و نقل دریایی در سال اول اجرای قانون با 10 درصد کاهش ظرفیت جابه جایی کالا مواجه می شود.

وی یاد آور شد: با توجه به اینکه فناوری های جدیدی برای دستیابی به سوخت پایدار در وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می گیرد آن هم به عنوان یک هزینه مضاعف بر حمل و نقل دریایی تحمیل می شود.

"Aliona Yurlova" تصریح کرد: شرکت های کشتیرانی باید از هم اکنون با دریافت اطلاعات جدید بازار، همچنین  رایزنی با IMO برای مقابله با افزایش قیمت ها آماده باشند.

به گفته وی اگرچه حمل و نقل دریایی جهانی به استقبال اجرای قانون می رود اما تحقیق و پژوهش های زیادی پیرامون اثرات اجرای این قانون بر هزینه های حمل و نقلی انجام نشده است.

وی پیشنهاد کرد مالکان خطوط کشتیرانی از هم اکنون به تجزیه و تحلیل جابه جایی کالا در سه ماهه اول سال 2020 پرداخته و به این سوالات پاسخ دهند.

از چه نوع سوختی استفاده خواهند کرد؟ چه میزان بار جابه جا خواهند کرد؟ تا چه میزان ظرفیت سازی و توسعه خطوط خواهند داشت؟

وی در پایان گفت: در صورتی که آنان نتوانند به این سوالات پاسخ درست و اصولی بدهند و برای آنها برنامه ریزی کنند مسلما با مشکلات عدیده ای مواجه خواهند شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار