۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵

رکورد جدید کشتیرانی CMA CGM فرانسه در کسب درآمد

رکورد جدید کشتیرانی CMA CGM فرانسه در کسب درآمد
شرکت کشتیرانی CMA CGM فرانسه در سال 2018 در کسب در آمد به رکورد جدیدی بالاتر از حد نصاب بازار حمل و نقل دست یافت.
کد خبر: ۸۳۱۸۵

به گزارش گروه بین الملل مانا، این شرکت در سال گذشته میلادی به در آمدی معادل 23.5 میلیارد دلار دست یافت که نسبت به سال 2017 میلادی، 11.2 درصد افزایش داشته است. از سوی دیگر تامین سوخت و هزینه ها روند کاهشی داشته است.

بر اساس این گزارش شرکت CMA CGM برای کاهش هزینه 1.2 میلیارد دلاری در سال جاری برنامه ریزی کرده است.

"Rodolphe Saadé "مدیر اجرایی شرکت CMA CGM گفت: شرکت در سال 2018 میلادی در رقابت سخت و دشوار، رشد چشمگیری را به ثبت رساند و علی رغم افزایش قیمت نفت، سود ناخالص شرکت بالاتر از میانگین سود بخش صنعت قرار گرفت.

وی افزود: این خط کشتیرانی استراتژی نوآوری و حمل و نقل دیجیتالی خود را ادامه خواهد داد.

وی یادآور شد: با وجود چالش های سیاسی در سال 2019 میلادی، خوشبختانه دیدگاه های تجاری در این زمینه مثبت به نظر می رسند به همین جهت شرکت با هدف کسب سود به توسعه خود ادامه خواهد داد و در این ارتباط طرح کاهش هزینه  1.2 میلیارد دلاری به اجرا در خواهد آمد.

از سوی دیگر CMA CGM بر اساس بیانیه ای اعلام کرد:  قیمت سوخت در سال 2018 میلادی با افزایش 33 درصدی  در شیب صعودی قرار گرفت، که این امر سود ناخالص شرکت را تحت تاثیر قرار داد.

شایان ذکر است: با اینکه هیچ جزئیاتی از برنامه های کاهش هزینه های خط کشتیرانی شرکت CMA CGM ارائه نشده است اما به نظر می رسد که برای بهینه سازی تجارت های غیر سود آور ، منطقی کردن خدمات و رقابت با برندهای مشابه اقدامات لازم به عمل خواهد آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار