۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱

واکنش شرکت های نفتی به طوفان ایرما

با نزدیک شدن طوفان ایرما، تقویت زیرساختارهای ساحل خلیج و دریای کارائیب آغاز و شرکت های نفتی تعویق فعالیت ترمینال های خود را اعلام کردند.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۶۱۶۱
واکنش شرکت های نفتی به طوفان ایرما
به گزارش گروه بین الملل مانا رویترز با اعلام اینکه ساحل خلیج و دریای کارائیب با تقویت زیرساختارهای خود به استقبال طوفان ایرما می روند، نوشت: این در حالی است که فعالیت‌های بازسازی طوفان هاروی هنوز ادامه دارد، از سوی دیگر شرکت های نفتی خبر از تعلیق فعالیت ترمینال های خود می دهند.
این گزارش ادامه داد: شرکت برتیش پترولیوم BP خبر از تخلیه پرسنل غیرضروری خود از پلتفرم Thunder House در خلیج مکزیک داد. شرکت نفتی بریتانیایی-هلندی شل نیز اعلام کرد، سکوهای خلیج خود را بازبینی کرده است.
شرکت  - Buckeye Partners مستقر در ایالت هوستون آمریکا و یکی از توزیع کنندگان اصلی نفت در شرق و غرب این کشور- نیز اعلام کرد، ترمینال نفتی Yabucoaخود در پورتوریکو را تعطیل کرده است، علاوه بر این، دو پایانه دریایی دیگر خود در فلوریدا و باهاماس را برای طوفان آماده می شود.
در ادامه این گزارش آمده است: ایرما یکی از پنج طوفان قدرتمند ۸۰ سال اخیرا اقیانوس اطلس و قویترین طوفان منطقه آتلانتیک است که تاکنون از سوی مرکز ملی طوفان آمریکا در خارج دریای کارائیب و خلیج مکزیک به ثبت رسیده است. انتظار می رود طوفان ایرما، به بخش هایی از فلوریدای جنوبی را که تخلیه اجباری در آن اعلام شده است، آسیب وارد کند.
لویدزلیست نیز نوشت: گارد ساحلی آمریکا بستن بنادر و آبراهه ها در آتلانتیک شمالی و دریایی کارائیب را در حالی که طوفان ایرما با تمام قدرت منطقه را در می نوردد، آغاز کرده است.
اپراتور ترمینال نفتی NuStar Energy LP ایالت تگزارس نیز عملیات خود در دریای کارائیب را متوقف کرده است.
این گزارش در پایان نوشت: طوفان ایرما انتقالات کشتی به کشتی کارگوهای نفت و فعالیت های تانکر دیگر را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد، چرا که تعداد زیادی از تاسیسات ذخیره سازی در دریای کارائیب واقع شده است. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار