۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹

کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های کیش

جانشین فرماندهی پایگاه دریابانی کیش از کشف بیش از ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های این جزیره خبرداد.
کد خبر: ۹۹۹۵۷

کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های کیش

 

به گزارش مانا از بندرعباس، سرهنگ «فرهاد حسنوند» با اعلام این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح برخورد و مبارزه با قاچاق سوخت، مأموران پایگاه دریابانی کیش در حین کنترل حوزه آبی به دو فروند شناور صیادی که در حال گذر به سمت مرز بودند، مشکوک شده و اقدام به بررسی آن کردند.

وی ادامه داد: مأموران این پایگاه دریابانی در بازرسی از این شناور‌ها موفق به کشف بیش از ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شدند.

جانشین فرماندهی پایگاه دریابانی همچنین با اشاره به اینکه طی روز‌های اخیر نیز ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از دو فروند لنج دیگر کشف شده بود، عنوان کرد: در این ارتباط شش خدمه لنج‌های مورد نظر بازداشت شده و به مرجع قضائی ارجاع داده شدند.

جانشین فرماندهی پایگاه دریابانی کیش با اشاره به اینکه سودجویان با استفاده از روش‌های متعدد قصد انتقال سرمایه ملی از کشور را دارند، افزود: این افراد پس از جمع آوری سوخت به صورت شبانه با حضور در نقطه صفر مرزی و ورود به آب‌های مرزی کشور‌های حاشیه خلیج فارس اقدام به فروش سوخت‌های قاچاق به شناور‌های خارجی می‌کنند.

وی اضافه کرد: متأسفانه با توجه به اینکه اینگونه اقدامات غیرقانونی سود نامشروع بسیاری برای متخلفان دارد، افراد هنجارشکن در این حوزه ورود می‌کنند که در همین راستا باید بدانند پلیس در برخورد با این افراد با قاطعیت تمام در صحنه حاضر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار