۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱

بازنگری منابع دوره آموزشی راهنمایان گردشگری دریایی و ساحلی

مسئول میز ملی گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی کشور از مشارکت در بازنگری سرفصل و منابع دوره آموزشی راهنمای گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی با همکاری دفتر مطالعات و آموزش گردشگری خبر داد.
کد خبر: ۹۹۹۰۰

بازنگری منابع دوره آموزشی راهنمایان گردشگری دریایی و ساحلی

 


مهدی شیرخانی در گفتگو با خبرنگار مانا از مشارکت در بازنگری سرفصل و منابع دوره آموزشی راهنمای گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی خبر داد و گفت: این اقدام مهم با همکاری دفتر مطالعات و آموزش گردشگری انجام خواهد شد.

مسئول میز ملی گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی کشور، افزود: تحقق این امر نقش مهمی در توسعه صنعت گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی کشور از طریق تربیت نیروی انسانی مؤثر در این صنعت خواهد داشت.

وی در ادامه گفته‌های خود همچنین به برگزاری رویداد بین‌المللی منطقه‌ای سرمایه گذاری سبز در گردشگری تالابی با مشارکت کنوانسیون رامسر اشاره کرد و گفت: هنوز زمان دقیق این رویداد مشخص نشده است.

گفتنی است، میز ملی گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی کشور در  شش کارگروه گردشگری آبی در قالب دریا، تالاب، ساحل، رودخانه و سازه‌های آبی سدها و چشمه‌ها دیده شده است؛ بر این اساس کارگروه‌های مذکور شامل کارگروه رودخانه‌ها و پارک آبخیزها، کارگروه گردشگری در سازه‌ها و سدها، کارگروه گردشگری ورزشی در پهنه های آبی‌، باستان شناسی دریایی و میراث فرهنگی زیرآب  و نیز کارگروه گردشگری دسترس پذیر در پهنه‌های آبی است.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار