۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
مدیر بندر شهید حقانی بندرعباس خبر داد:

تعطیلی تردد‌های مسافری دریایی در مرکز هرمزگان

مدیر بندر شهید حقانی بندرعباس گفت: کلیه تردد‌های مسافری دریایی ورودی و خروجی این بندر به دلیل شرایط نامساعد جوی تا اطلاع بعدی، لغو شده است.
کد خبر: ۹۹۸۸۷

تعطیلی تردد‌های مسافری دریایی در مرکز هرمزگان

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان، علیرضا ادیمی در این ارتباط اظهار کرد: لغو تردد‌های مسافری دریایی مرکز استان هرمزگان از ساعت شش صبح امروز – شنبه ۲۷ مردادماه اعمال شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام هواشناسی، امروز و فردا (یکشنبه) شرایط جوی به گونه‌ای است که انتظار می‌‎رود در اکثر مواقع تردد‌های مسافری متوقف باشد، افزود: در صورت کاهش سرعت باد و ارتفاع موج، شناور‌های کلاس A+ و A قادر به تردد خواهند بود.

مدیر بندر شهید حقانی بندرعباس با اشاره به اینکه در حال حاضر کلیه تردد‌های مسافری در مسیر این بندر به جزیره قشم و هرمز متوقف شده است، خاطرنشان کرد: همچنین انتظار می‌رود در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه با افزایش فعالیت این سامانه، شرایط تردد دشوارتر شود.

ادیمی همچنین با اظهار اینکه شرایط نامساعد جوی از شب گذشته آغاز شده است، عنوان کرد: شب گذشته نیز ناچار شدیم تردد‌های مسافری که تا ساعت ۲۳ ادامه دارد را، با حدود یک ساعت تعجیل، تعطیل کنیم.

اضافه می‌شود، شناور‌های کلاس A+ قادر هستند در شرایطی که حداکثر سرعت باد ۲۲ نات و ارتفاع موج ۳.۵ پا باشد، تردد کنند و این میزان برای شناور‌های کلاس A، حداکثر سرعت ۲۰ نات و ارتفاع موج سه پا است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار