۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶

امدادرسانی پزشکی به خدمه گرمازده نفتکش لیبریایی در سواحل بوشهر

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از عملیات امدادرسانی پزشکی به خدمه چینی نفتکش لیبریایی در سواحل جنوبی استان بوشهر در خلیج‌فارس خبر داد.
کد خبر: ۹۹۸۶۴

امدادرسانی پزشکی به خدمه گرمازده نفتکش لیبریایی در سواحل بوشهر

 

مصطفی حاجی رضایی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با بیان اینکه پایگاه‌های جستجو و نجات دریایی به‌صورت شبانه‌روزی در ارائه خدمات لازم به دریانوردان در خلیج‌فارس آماده‌باش هستند اظهار داشت: مراکز جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در همه سواحل با تماس دریانوردان خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی تجهیزات مراکز جستجو و نجات دریایی ادار ه کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر را پیشرفته دانست و بیان کرد: علاوه بر تیم مجرب امدادرسانی تجهیزات لازم در همه زمینه‌ها در شناور ناجی فراهم است.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه ناوگان شناور‌های ناجی این اداره کل در سخت‌ترین شرایط آماده پاسخگویی شایسته به شرایط اضطرار دریایی در خلیج‌فارس و سواحل استان بوشهر هستند گفت: از دریانوردان انتظار می‌رود علاوه بر سنجش وضعیت ایمنی شناور نسبت به پایش وضعیت آب و هوایی توجه ویژه داشته باشند.

وی از عملیات امدادرسانی پزشکی به خدمه چینی نفتکش لیبریایی در سواحل جنوبی استان بوشهر در خلیج‌فارس خبر داد و بیان کرد: پیرو اعلام اضطرار شناور یاد شده مبنی بر گرمازدگی یک نفر از خدمه این کشتی، پس از هماهنگی لازم شناور ناجی ۱۸ به موقعیت مدنظر اعزام شد.

حاجی رضایی با اشاره به تحویل فرد گرمازده از نفتکش لیبریایی  تصریح کرد: شناور ناجی ۱۸ فرد بیمار را به آمبولانس مستقر در اسکله بندر دیر تحویل داد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: دریانوردان در صورت مواجهه با اضطرار دریایی باید در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ ارتباط حاصل کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار