۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹

تعداد طرح‌های ساماندهی دریای خزر به ۳۲ طرح رسید

معاون ستاد ساماندهی سواحل و دریای استانداری مازندران، گفت: تعداد طرح‌های ساماندهی شنای فعال در نوار ساحلی خزر با مدیریت بخش خصوصی با افزایش ۴ طرح به ۳۲ طرح رسید.
کد خبر: ۹۹۶۷۲

تعداد طرح‌های ساماندهی دریای خزر به ۳۲ طرح رسید

 

فضل الله کیقبادی در گفتگو با خبرنگار مانا گفت: به دنبال پسروی ۸۰ متری دریای خزر، بسیاری از طرح‌های شنا در طول نوار ساحلی استان باید جابه‌جا می‌شدند که با اقدامات صورت گرفته، تعداد طرح‌های ساماندهی شنای فعال در نوار ساحلی خزر با مدیریت بخش خصوصی به ۳۲ طرح رسید.

معاون ستاد ساماندهی سواحل و دریای استانداری مازندران، افزود: انتظار داریم ظرف دو هفته آینده ۵ طرح دیگر به طرح‌های ساماندهی دریای استان مازندران افزوده شوند و در نهایت تعداد طرح‌های فعال امسال به ۳۷ طرح برسد.

وی با اشاره به اینکه این طرح‌های ساماندهی با نظارت استانداری و توسط سرمایه گذار بخش خصوصی اداره می‌شوند، اذعان داشت: در این طرح‌های ساماندهی شنا، ناجیان غریق توسط سرمایه گذاران طرح‌ها مستقر می‌شوند تا در صورت بروز حادثه احتمالی بتوانند نسبت به امداد و نجات سریع اقدام کنند.

این مقام مسئول در استان مازندران تصریح کرد: بر‌اساس آخرین بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته، ۵۵۰ نقطه حادثه خیز در طول نوار ساحلی استان مازندران شناسایی شده است که از سوی استانداری مازندران تلاش شده در اکثر این نقاط ناجیان غریق جهت انجام خدمات امداد و نجات احتمالی مستقر باشدند.

معاون ستاد ساماندهی سواحل و دریای استانداری مازندران با اشاره به اینکه همواره آمار‌های غرق شدگی‌ها حاکی از این است که تمام غرق شدگی‌ها در نقاط خارج از طرح‌های ساماندهی صورت گرفته است، بیان داشت: حضور ناجیان غریق نقش مهمی در کاهش چشمگیر غرق شدگی‌ها خواهد داشت، همانطور که سال گذشته شاهد این مهم بودیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار