۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱

برگزاری مانور اطفاء حریق ساعت صفر در بندر دیلم

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم گفت: مانور اطفاء حریق در ساعت صفر در این بندر در راستای افزایش آمادگی نیرو‌ها برای مقابله با حوادث با موفقیت پایان یافت.
کد خبر: ۹۹۶۰۱

برگزاری مانور اطفاء حریق ساعت صفر در بندر دیلم

 

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر،  رضا نیکو  با اشاره به توسعه زیرساخت‌های بندری دیلم اظهار داشت: یکی از مشکملات بندر دیلم رسوب‌گذاری خور است که این مهم در دستور کار قرار گرفته است.
وی از مانور اطفاء حریق در بندر دیلم خبر داد و بیان کرد: این مانور در ساعت صفر و بدون اطلاع قبلی برگزار و با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع آتش سوزی در جوار اسکله بندر دیلم آغاز شد.
وی بیان کرد: در ادامه شناور آتشخوار فرهام و ناجی سار ۳ از دریا و خودرو آتش نشانی از بخش خشکی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم تصریح کرد: با حضور به موقع، آتش سوزی رخ داده در جوار اسکله بندر در کمترین زمان ممکن مهار شد و همچنین تیم‌های کارشناسی نیز نسبت به شناسایی نقاط ضعف و قوت مانور اقدام کردند.
نیکو اضافه کرد: این سومین مانور اطفاء حریق اداره بندر و دریانوردی دیلم در سال جاری بود و با توجه به اهمیت مقوله ایمنی تا پایان سال نیز مانور‌های دیگری براساس برنامه زمان‌بندی در این بندر برگزار خواهد شد.
وی گفت: در راستای توجه ویژه به مقوله ایمنی، گشت‌های روزانه در خور بندر دیلم با جدیت و حساسیتی دوچندان دنبال می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار