۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳

غرق شدگی یک نفر گردشگر در دریای خزر

معاون ستاد ساماندهی سواحل و دریای استانداری مازندران از غرق شدگی یک نفر گردشگر در ایام تعطیلات اخیر در آب‌های دریای خزر در محدوده شهرستان بابلسر خبر داد.
کد خبر: ۹۹۲۰۸

غرق شدگی یک نفر گردشگر در دریای خزر

 

فضل‌الله کیقبادی در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به روند افزایشی ورود گردشگران به سواحل استان مازندران از ورود چشمگیر گردشگران به استان مازندران و به ویژه شهرستان های ساحلی طی روزهای اخیر خبر داد.

معاون ستاد ساماندهی سواحل و دریای استانداری مازندران، گفت: بر‌اساس آمار ارائه شده یک نفر گردشگر در ایام تعطیلات اخیر در آبهای دریای خزر در محدوده شهرستان بابلسر دچار غرق شدگی شد.

وی یادآور شد: فرد غرق شده مرد میانسالی از استان خراسان جنوبی بوده که در به دلیل شنا در منطقه خارج از طرح ساماندهی دریا دچار غرق شدگی شده است.

کیقبادی با اشاره به استقرار ناجیان غریق در طول نوار ساحلی استان مازندران، تصریح کرد: ناجیان از هشت صبح تا هشت شب در قالب چند شیفت‌ به گردشگران خدمات رسانی می کنند.

این مقام مسئول در استانداری مازندران با تأکید بر اینکه تمام غرق شدگی‌ها خارج از طرح‌های ساماندهی دریا به وقوع پیوسته‌اند، اظهار داشت: امیدواریم مردم از ورود به مناطق خطر‌آفرین جهت شنا جلوگیری کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار