۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۴

نجات ۲ سرنشین قایق در سواحل بندر عسلویه

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ۲ سرنشین قایق موتوری مفقود شده در خلیج‌فارس سواحل بندر عسلویه پس از سه ساعت عملیات جستجو نجات یافتند.
کد خبر: ۹۹۰۹۷

نجات ۲ سرنشین قایق در خلیج‌فارس و سواحل بندر عسلویه

 

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، مصطفی حاجی رضایی با اشاره به عملیات نجات دو خدمه قایق مفقودی در بندر عسلویه اظهار داشت: پیرو تماس تلفنی بستگان یک فروند قایق موتوری به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی بندر عسلویه مبنی بر عدم مراجعه قایق مفقودی با دو سرنشین، پس از هماهنگی لازم شناور امدادی ناجی ۲۰ از بندر عسلویه به منطقه مورد نظر اعزام شد.

وی بیان کرد: شناور ناجی بلافاصله اقدام به جستجو مناطق تعیین شده کرد و پس از گذشت بیش از سه ساعت اعلام کرد قایق مفقودی یافت شده و اقدام به انتقال دو سرنشین آن به ساحل کرده است.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: شناور ناجی ۲۰ در اسکله پارس عسلویه پهلو گرفت و نجات یافتگان را تحویل داد.

حاجی رضایی عنوان کرد: دریانوردان در صورت مواجهه با هر گونه اضطرار باید در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ تماس حاصل نمایند.

وی افزود: همچنین از دریانوردان انتظار می‌رود پیش از هر گونه تردد با بررسی وضعیت دریا از مناسب بودن شرایط اطمینان حاصل پیدا کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار