روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸

تأمین مصالح ساخت اسکله بندر گناوه از معادن سنگ بینک

فرماندار شهرستان گناوه گفت: برای تأمین سنگ مورد نیاز ساخت اسکله و موج‌شکن بندر گناوه عملیات دو انفجار در معدن سنگ کوه بینک با موفقیت انجام شد.
کد خبر: ۹۸۷۸۶

 

تأمین مصالح ساخت اسکله بندر گناوه از معادن سنگ بینک

محمدتقی صفری در گفتگویی با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به وقوع دو انفجار در ۸ کیلومتری گناوه اظهار داشت: یکی از نیاز‌های مهم ساخت اسکله و موج‌شکن بندر گناوه سنگ معدنی است که در این راستا از معدن بینک استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ساخت اسکله و موج شکن بندر گناوه تسریع یافته است گفت: طرح توسعه بندر گناوه با اعتبارات لازم عملیاتی شده که در این طرح دو موج شکن به طول دو هزار و ۴۰۰ متر احداث و لایروبی به میزان یک میلیون مترمکعب انجام می‌شود.

فرماندار گناوه با تعیین معدن سنگ بینک برای تأمین مصالح موج شکن گناوه گفت: در همین راستا کامیون‌های حمل مصالح سنگی این پروژه افزایش داده شده تا به روند پیشرفت اجرایی پروژه کمک شود.

صفری به استخراج سنگ از معدن بینک گناوه پرداخت و بیان کرد: عملیات استخراج سنگ برای پروژه یاد شده به اتمام رسیده و سنگ مورد نیاز تأمین شده است.

وی اضافه کرد: ظرفیت تناژ شناور‌ها هم اینک در خور فعلی گناوه یک‌هزار‌تُن است و با تکمیل طرح توسعه‌ای، این ظرفیت برای تردد کشتی‌های با تناژ پنج هزارتُن فراهم خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار