۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱
به میزبانی آفریقای جنوبی؛

سی و پنجمین اجلاس کنگره جهانی انجمن "پیانک" برگزار می‌شود

​مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی از برگزاری سی و پنجمین کنگره جهانی انجمن جهانی زیرساخت‌های حمل و نقل آبی (PIANC World Congress ۲۰۲۴) در کشور آفریقای جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۹۸۷۷۲

سی و پنجمین اجلاس کنگره جهانی انجمن

 

به گزارش مانا، مهدی نیکوکار با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد جهانی، تاکید کرد: این کنگره فرصت مناسب و ایده آلی برای تبادل دانش و تجربیات فنی و تخصصی است و برگزاری آن بر ارتقای سطح دانش متخصصان حوزه مهندسی سواحل و بنادر کشور‌ها بسیار موثر خواهد بود.

مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر افزود: این کنگره هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود و شامل ارائه مقالات با موضوعات تحقیق و توسعه در محیط‌های حمل‌و‌نقل آبی است.

به گفته نیکو کار، پیش از شروع به کارکنگره نیز اجلاس سالیانه دبیرخانه‌های ملی و مجمع عمومی سالیانه پیانک (AGA) برگزار خواهد شد که موضوعات کلان انجمن در این اجلاس با رأی نمایندگان اول کشور‌ها و مدیران ارشد انجمن مورد بحث و تصمیم گیری قرار خواهد گرفت.

گفتنی است همایش مذکور در تاریخ ۱۰ الی ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ با شعار "توسعه حمل‌و‌نقل آبی برای آینده؛ گشودن دروازه‌های آفریقا" و با هدف پرداختن به اقدامات ضروری برای ایجاد بخش دریایی پایدار برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار