۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۷

صدور مجوز فعالیت ۱۴۱ شناور در طرح گردشگری دریایی نوروزی بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: مجوز فعالیت ۱۴۴ شناور قایق و موتور لنج سنتی در طرح گردشگری ایام نوروز این استان صادر شده است.
کد خبر: ۹۸۶۰۸

صدور مجوز فعالیت ۱۴۱ شناور در طرح گردشگری دریایی نوروزی بوشهر

 

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب در بازدید مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از طرح تسهیل سفر‌های نوروزی در بنادر استان بوشهر با اشاره به صدور مجوز فعالیت شناور‌ها در طرح گردشگری دریایی نوروزی اظهار داشت: مجوز فعالیت ۱۴۴ شناور شامل ۱۳۰ قایق و ۱۱ موتور لنج سنتی در طرح گردشگری ایام نوروز این استان صادر شده است.

وی اضافه کرد: برای تعطیلات نوروزی همچنین مجوز فعالیت ۳۰ جت اسکی در بنادر و سواحل بوشهر، گناوه و کنگان صادر شده است.

شکیبی نسب بیان کرد: در طرح تسهیل گردشگری دریایی ویژه ایام نوروز با هدف افزایش ایمنی تردد، ۷۰۰ جلیقه نجات شامل ۶۰۰ جلیقه بزرگسالان و ۱۰۰ جلیقه کودکان و  همچنین ۶۵ حلقه نجات در بنادر استان بوشهر توزیع شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: برای این ایام هفت شناور امدادی ناجی، ۱۱ فروند شناور همیار ناجی و ۱۳ شناور آتشخوار در آماده‌باش کامل قرار دارند تا در صورت حادثه در اسرع وقت خدمات مورد نیاز را ارائه کنند.

وی ادامه داد: در قالب طرح گردشگری دریایی نوروزی استان بوشهر همچنین نسبت به نصب ۲۵ واچ بویه در سواحل بنادر گردشگرپذیر استان اقدام شده است.

شکیبی نسب گفت: در طرح نوروزی تاکنون بیش از ۲۵ هزار نفر از خدمات گردشگری دریایی بنادر استان استفاده کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار