۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲

افزایش ۴۲ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر کنگان

رئیس اداره بندر و دریانوردی کنگان گفت: در ۱۱ ماه امسال میزان تخلیه و بارگیری کالا در این بندر با افزایش ۴۲ درصدی به ۸۸ هزار و ۹۳۰ تن رسید.
کد خبر: ۹۸۵۸۴

افزایش ۴۲ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر کنگان


به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، عبدالمحمد نادری توسعه زیرساخت‌های بندر کنگان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در بندر کنگان اکنون پروژه توسعه موج شکن با روند قابل قبول در مراحل پایانی قرار دارد که اتمام این طرح به رونق روزافزون این بندر کمک می‌کند.

رئیس اداره بندر و دریانوردی کنگان ادامه داد: در راستای توسعه زیرساخت‌های بندر کنگان با هدف ساخت انبار و فضای بارانداز پیگیری بسیار خوبی انجام شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه در بندر کنگان برای تسهیل‌گری در فعالیت تجار و بازرگانان برنامه‌های حمایتی ویژه‌ای تدوین شده گفت: انتظار است جامعه هدف از این طرح نهایت استفاده را ببرند.

نادری عنوان کرد: رونق و افزایش فرصت‌های شغلی از راهبرد‌های استراتژیک بندر کنگان محسوب شده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

رئیس اداره بندر و دریانوردی کنگان یادآور شد: در حوزه گردشگری دریایی ویژه ایام نوروز ۱۴۰۳ نیز شرایط موردنیاز برای تردد ایمن شناور‌های فعال در این حوزه مهیا شده است.

وی از افزایش تخلیه و بارگیری کالا در بندر کنگان در ۱۱ ماه امسال خبر داد و بیان کرد: در ۱۱ ماه امسال میزان تخلیه و بارگیری کالا در این بندر با افزایش ۴۲ درصدی به ۸۸ هزار و ۹۳۰ تن رسید.

نادری اضافه کرد: در حوزه واردات کالا‌های بندر کنگان مورد اقبال ویژه تجار و بازرگانان قرار گرفته که با تداوم این شرایط ظرفیت انبار کالا‌های تجاری در این بندر نیازمند توسعه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار