هفته کار و کارگر کرامی باد

      
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹

۵۰ صیاد و بسیج دریایی برای یافتن صیاد مفقودی به دریا زدند

فرماندار شهرستان دیر از اعزام ۲۵ قایق صیادی به همراه ۵۰ صیاد برای یافتن صیاد مفقودی دیری در خلیج فارس خبر داد.
کد خبر: ۹۸۵۶۹

۵۰ صیاد و بسیج دریایی برای یافتن صیاد مفقودی به دریا زدند


یونس باربرز در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به مفقود شدن یک صیاد با قایق در خلیج فارس اظهار داشت: جستجو برای یافتن صیاد بندر دیر که چهار روز پیش در آب‌های خلیج فارس مفقوده شده، ادامه دارد.

وی از اعزام دو فروند بالگرد برای جستجو بر فراز خلیج فارس خبر داد و تصریح کرد: دو فروند بالگرد برای یافتن این صیاد به اتفاق نیرو‌های هلال احمر و صیادان مجرب به دریا اعزام شدند.

فرماندار دیر از اعزام ۵۰ صیاد برای جستجو صیاد مفقود شده خبر داد و گفت: برای یافتن صیاد مفقود شده بندر دیر امروز ۲۵ قایق صیادی به همراه ۵۰ صیاد و یک فروند کشتی ناجی در قالب بسیج دریایی به دریا اعزام شدند.

یونس باربرز افزود: این قایق‌ها از سمت بخش بردخون  و روستا‌های تابعه و بندر دیر به همراه یک فروند کشتی ناجی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برای یافتن این صیاد به دریا و محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه جستجو برای یافتن صیاد بندر دیر که چهار روز پیش در خلیج فارس مفقوده شده، ادامه دارد اضافه کرد: چهار روز پیش یک صیاد به نام حبیب مومنی اهل بندر دیر به سمت دریا برای صید ماهی رفته است که به محض عدم بازگشت اقدامات جستجو آغاز شد.

بندر دیر در فاصله ۱۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر و در کنار دریای نیلگون خلیج فارس است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار