روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵

مشارکت بیش از سه هزار نفر در طرح سفر‌های دریایی نوروز ۱۴۰۳ هرمزگان

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر از کارکنان و عوامل پشتیبانی و عملیاتی بنادر، بازرسان و خدمه شناور‌ها در طرح سفر‌های دریایی نوروز ۱۴۰۳ این استان حضور دارند.
کد خبر: ۹۸۵۲۴

مشارکت بیش از سه هزار نفر در طرح سفر‌های دریایی نوروز ۱۴۰۳ هرمزگان


به گزارش مانا، "حسین عباس‌نژاد" با اشاره به تمهیدات این اداره‌کل برای طرح سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۳" افزود: در مجموع سه هزار و ۵۳۷ نفر از کارکنان پشتیبانی و عملیاتی، خدمه شناورهای مسافری، تفریحی و لندینگ کرافت‌ها، بازرسان طرح، برج‌های کنترل بنادر و مسئولان بنادر استان در این طرح حضور دارند.

 وی با بیان اینکه طرح تسهیل سفرهای نوروزی از ۲۵ اسفندماه امسال آغاز و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ ادامه دارد، گفت: ۶۰۷ شناور مسافری و گردشگری به منظور جابه‌جایی۱۳ هزار و ۷۲۸ مسافر و گردشگر و حمل یک‌هزار و ۸۹۲ خودرو فعال شده است.

رئیس کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای دریایی هرمزگان ادامه داد: در مجموع ۴۳ شناور مسافری به ظرفیت چهار هزار و ۷۰۷ نفر و۴۶ لندینگ‌کرافت ویژه حمل یک‌هزار و ۸۹۲ خودرو فعال شده است.

 عباس‌نژاد مجموع ظرفیت شناورهای گردشگری در اجرای این طرح را ۵۱۸ شناور گردشگری با ظرفیت جابه‌جایی بیش از ۹ هزار گردشگر اعلام کرد.

 به گفته وی؛ ۳۵ ایستگاه همیار ناجی و ۲۴ ایستگاه غواصی ویژه طرح نوروز ۱۴۰۳ درنظر گرفته شده که در بنادر مسافری و گردشگری، اسکله‌ها، جزایر و سواحل استان مستقر می‌شوند.

 مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در کنار ۱۰ مسیر مجاز برای تردد مسافران و گردشگران دریایی در این استان، سه مسیر پشتیبان و دو مسیر بین‌المللی به عنوان مسیرهای مجاز در ایام سفرهایی دریایی نوروز ۱۴۰۳ درنظر گرفته شده است.

 گفتنی است؛ در طرح‌ سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۲ استان هرمزگان، حضور سه میلیون و ۴۰۸ هزار و ۹۵۶ مسافر و ۶۵۲ هزار و۴۱۰ گردشگر به این استان به ثبت رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار