۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱

ورود گردشگران خارجی به کشور از طریق مسیر‌های دریایی

رئیس گروه توسعه جاذبه‌ها و محصولات گردشگری دفتر توسعه گردشگری داخلی از انجام برنامه ریزی‌ها جهت ورود بخشی از گردشگران خارجی به کشور از طریق راه‌های ارتباطی دریایی خلیج فارس و دریای عمان به کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۸۰۹۹

ورود گردشگران خارجی به کشور از طریق مسیر‌های دریایی

مهدی بهاروند در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به اهمیت توسعه توریسم دریایی در کشور، گفت: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی طی سال‌های اخیر با همکاری سرمایه گذاران بخش خصوصی اقدامات مؤثری در این راستا انجام داده است.

رئیس گروه توسعه جاذبه‌ها و محصولات گردشگری دفتر توسعه گردشگری داخلی، عنوان کرد: ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در نوار ساحلی جنوبی و شمالی کشور با همکاری مشترک وزارت میراث فرهنگی و سرمایه گذاران بخش خصوصی انجام شده است.

وی همچنین به توسعه فعالیت شناور‌های تفریحی با سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت وزارت میراث فرهنگی اشاره کرد و گفت: هم اکنون شاهد تردد این شناور‌های تفریحی در قالب شناور‌های کروز در آب‌های جنوبی کشور و بین جزایر هستیم.

این مقام مسئول در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی،   خاطرنشان ساخت: یکی از برنامه‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در راستای توسعه صنعت توریسم دریایی، برنامه ریزی جهت ورود گردشگران خارجی به کشور از مسیر‌های مختلف دریایی از طریق خلیج فارس و دریای عمان است.

بهاروند اذعان داشت: بدون شک تحقق این مهم نقش بسیار ارزشمندی در توسعه توریسم دریایی به معنای واقعی خود در خلیج فارس و دریای عمان خواهد داشت که این امر در نهایت منجر به ایجاد هر چه بیشتر زیرساخت‌های گردشگری در استان‌های جنوبی کشور خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار