۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

عملیات امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور نفتکش در خلیج‌فارس

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی استان بوشهر از انجام عملیات امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور نفتکش "هیدی" در خلیج فارس محدوده جزیره خارگ خبر داد.
کد خبر: ۹۷۹۹۶

عملیات امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور نفتکش در خلیج‌فارس

 

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر،  احسان گلستانی با اشاره به خدمات‌رسانی به حادثه‌دیدگان در خلیج‌فارس به‌صورت شبانه‌روزی اظهار داشت: ایستگاه‌های مخابراتی، پایگاه‌های جستجو و نجات دریایی از جمله ظرفیت‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در حوزه خدماتی و امداد دریایی است.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های جستجو و نجات دریایی استان بوشهر در بنادر مختلف استقرار دارند افزود: سامانه تلفنی ۱۵۵۰ بدون نیاز به پیش شماره در دسترس حادثه‌دیدگان در خلیج‌فارس قرار دارد.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از انجام عملیات امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور نفتکش "هیدی" در محدوده جزیره خارگ خبر داد و بیان کرد: پیرو اعلام شناور یاد شده به مرکز جستجو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر مصدومیت یک خدمه، شناور ناجی ۹ به موقعیت در خلیج فارس اعزام شد.

احسان گلستانی اضافه کرد: شناور ناجی پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد مصدوم پس از پهلوگیری فرد مصدوم را به آمبولانس مستقر در اسکله مروارید خارگ تحویل داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار