۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

تهیه برنامه‌های اقتصاد دریا محور محیط زیست ظرف ۳ ماه آینده

معاون محیط زیست دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: به دستور رئیس جمهور ظرف ۳ ماه آینده برنامه‌های اقتصاد دریا محور بر پایه الزامات محیط زیستی با همکاری مشترک سازمان برنامه و بودجه و سازمان حفاظت محیط زیست تهیه و در اختیار تمام ارگان‌های دولتی جهت اجرایی شدن قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۷۹۲۴

تهیه برنامه‌های اقتصاد دریا محور محیط زیست ظرف ۳ ماه آینده

مجتبی ذوالجودی در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به دستور مقام معظم رهبری در خصوص توسعه کشور بر پایه اقتصاد دریامحور گفت: بر این اساس و به دستور رئیس جمهور، برنامه های کلی اقتصاد دریا محور باید به متولی گری اصلی سازمان برنامه و بودجه و همراهی سازمان حفاظت محیط زیست حداکثر ظرف سه ماه آینده تهیه شود.

معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: سازمان حفاظت محیط زیست به منظور ایجاد همگرایی با تمام ارگان های دولتی که درخواست فعالیت های اقتصادی دریا محور را دارند در تمام کمیسیون های اصلی و فرعی دولت و نیز کارگروهای مرز مرتبط با مسائل سواحل و دریا شرکت می کند.

وی خاطرنشان ساخت: در تلاش هستیم تا با ایجاد همگرایی بین ارگان های دولتی در راستای توسعه صنایع همراه با رعایت الزامات محیط زیستی، دستور صادر شده مبنی بر توسعه دریا محور در کشور را به نحوی دنبال کنیم که توسعه پایدار اقتصادی را داشته باشیم.

ذوالجودی با اشاره به اینکه توسعه اقتصاد دریا محور در برنامه های اصلی پیش روی کشور قرار دارد و همه وظیفه داریم با این پروژه عظیم همراهی کنیم، تصریح کرد: به زودی برنامه های اقتصاد دریا محور بر پایه رعایت الزامات محیط زیستی با همکاری مشترک سازمان برنامه و بودجه و سازمان حفاظت محیط زیست تهیه و در اختیار تمام ارگان های دولتی جهت اجرایی شدن قرار می گیرد.

معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست، عنوان کرد: همچنین قرار است با دستور رئیس جمهور، موضوع توسعه اقتصاد دریا محور در شورای عالی صنایع دریایی پیگیری شود.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار