۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

حقوق ناجیان غریق در کشور بیش از ۴ برابر افزایش یافت

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی از افزایش چهار برابری حقوق ناجیان غریق خبر داد و گفت: ناجیان غریق که از ۱۵ خرداد تا ۳۱ شهریور در سواحل استان‌های شمالی حضور مستمر دارند حقوقشان از ۲.۵ به ۱۰.۵ میلیون تومان افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۷۱۴۳

حقوق ناجیان غریق در کشور بیش از ۴ برابر افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، مهدی حیدری در آیین تجلیل از ناجیان غریق سواحل استان بوشهر با اشاره به آموزش نجات غریق به ۳۳ هزار معلم ورزش در سراسر کشور اظهار داشت: این معلمان به‌عنوان سفیران ۱۴.۵ میلیون نفر دانش‌آموز برای یادگیری شنا و پیشگیری از حادثه غرق‌شدگی محسوب می‌شوند.

وی از کاهش فوت‌شدگان ناشی از غرق‌شدگی در سواحل استان‌های شمالی خبر داد و تصریح کرد: تابستان امسال آمار افراد غرق شده در سواحل استان‌های شمالی کاهش یافت که ناشی از حضور مستمر ناجیان غریق در سواحل است.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی از افزایش حقوق و دستمزد ناجیان غریق خبر داد و اضافه کرد: حقوق ناجیان غریق از ۲.۵ به ۱۰.۵ میلیون تومان افزایش یافته است.

حیدری شنا در رودخانه‌ها و دریاچه‌ها را نامناسب و خطرناک دانست و تأکید کرد: استان بوشهر دارای چشمه آب گرم و رودخانه می‌باشد و شنا در این مکان‌ها بسیار خطرناک است و باید به آحاد جامعه هشدار داده شود، چون در سال تعدادی در شنا کردن در این مکان‌ها فوت می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار