۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

۱۵ هزار تن گندم وارداتی از کشتی در بندر بوشهر تخلیه شد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به ورود کشتی حامل ۲۷ هزار تن گندم به بندر بوشهر گفت: تاکنون بیش از ۱۵ هزار تن از این محموله توسط ناوگان باری استان بوشهر به سیلو و انبار‌های استان بارگیری شده است.
کد خبر: ۹۵۹۱۲

۱۵ هزار تن گندم وارداتی از کشتی در بندر بوشهر تخلیه شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، مهدی شهابی با اشاره به واردات محموله گندم با کشتی از روسیه به بندر بوشهر با ظرفیت ۲۷ هزار تن اظهار داشت: تاکنون حدود ۶۰ درصد محموله کشتی به سیلو و انبار‌های استان بوشهر منتقل شده و با توجه به فعالیت شبانه روزی ناوگان باری استان، مابقی نیز در کوتاهترین زمان تخلیه خواهد شد.

به گفته وی، تاکنون ۱۵ هزار تن محموله این کشتی با بیش از ۶۰۰ سرویس به سیلو و انبار‌های استان انتقال یافته است که با تخلیه کل محموله تعداد سرویس‌ها به بیش از یک‌هزار سرویس خواهد رسید.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به وضعیت ناوگان حمل و نقل باری استان اظهار داشت: تعداد ناوگان باری استان بوشهر سه هزار و ۳۰۰ دستگاه است که اشتغال پنج هزار نفر را فراهم کرده است.

شهابی با اشاره به وضعیت مطلوب میانگین عمر ناوگان باری استان بوشهر نسبت به متوسط کشوری خاطرنشان کرد: سال گذشته ۸ میلیون و ۷۰۰ تن کالا در استان به سایر نقاط کشور بارگیری شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار