۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

دستگیری ۶۸ قاچاقچی در سواحل غرب هرمزگان

دستگیری ۶۸ قاچاقچی در سواحل غرب هرمزگان
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی بندرلنگه در غرب هرمزگان با تلاش شبانه‌روزی موفق به دستگیری ۶۸ قاچاقچی و کشف بیش از ۱۵۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در یکماه اخیر شدند.
کد خبر: ۹۵۸۰۵

به گزارش مانا، سردار «بهادر اسماعیلی» فرمانده مرزبانی هرمزگان امروز در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: مرزبانان پایگاه دریابانی بندرلنگه طی یکماه گذشته، با اشراف کامل اطلاعاتی بر محور‌های مواصلاتی و اجرای طرح‌های عملیاتی مرزبانی، ۲۲ فروند شناور غیرمجاز و متخلف، یک فروند کشتی تجاری، یک دستگاه خودرو و دو دستگاه موتور سیکلت،   را شناسایی و توقیف کردند.

وی ادامه داد: در این مدت با تلاش مرزبانان پایگاه دریابانی بندرلنگه ۸۹ رأس دام زنده، ۹۸ هزارلیتر گازوییل، ۱۸۳ متر شیلنگ انتقال سوخت قاچاق، ۱۳ دستگاه موتور پمپ روبین، بیش از سه هزار و ۹۰۰ عدد کالای ممنوعه و بیش از  ۳۰ مخزن انتقال و دپوی سوخت قاچاق کشف شد که ارزش کالا‌ها کشف شده ۱۵۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است.

فرمانده مرزبانی هرمزگان با اشاره به دستگیری ۶۸ متهم در این عملیات‌ها، خاطرنشان کرد: مرزبانی استان با اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدید شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع، قانونی و بدون اغماض برخورد می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار