۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

غرق شدگی یک نفر در دریای خزر طی ایام نوروز/ نجات صد‌ها نفر از غرق شدگی

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با اشاره به غرق شدگی تنها یک نفر در آب‌های دریای خزر طی ایام نوروز گفت: در ایام نوروز با استقرار ناجیان غریق، تعدادی زیادی از مسافران از غرق شدگی و مرگ حتمی نجات یافتند.
کد خبر: ۹۵۵۲۵

غرق شدگی یک نفر در دریای خزر طی ایام نوروز/ نجات صد‌ها نفر از غرق شدگی

علی رجبی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده و استقرار ناجیان غریق در طول نوار ساحلی استان مازندران، امسال تنها شاهد غرق شدگی یک نفر از گرشگران در آب‌های دریای خزر بودیم.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با اشاره به استقرار ۶۰ نفر ناجی غریق در طول نوار سواحلی دریای خزر جهت امداد و نجات احتمالی به مسافران در ایام نوروز بیان داشت: این اقدام مهم از سوی استانداری مازندران باعث شد که در طول نوروز شاهد نجات صد‌ها گردشگر از خطر غرق شدگی باشیم.

وی خاطرنشان ساخت: برای استقرار چند نیروی نجات غریق در هر شهرستان با فرمانداران و هیئت نجات غریق مازندران هماهنگی و برنامه‌ریزی صورت گرفته بود.

رجبی در ادامه گفته‌های خود با بیان اینکه در ۱۵ شهرستان به‌ویژه هشت شهر مهم استان اورژانس و هلال احمر در ورودی‌ها مستقر شدند، تصریح کرد: همچنین نیرو‌های امر به معروف و نهی از منکر در سواحل برای عفاف و حجاب مشغول فعالیت هستند.

دبیر ستاد ساماندهی سواحل استان مازندران با اشاره به تاکید استاندار مازندران مبنی بر مسدود شدن تمام راه‌های ورود به ساحل، خاطرنشان کرد: نوروز امسال از ورود خودرو به سمت سواحل جلوگیری شده است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران به ساماندهی قایق‌ها و جت‌اسکی برای تفریحات دریایی گردشگران و مسافران اشاره کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار