۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰

گردشگاه‌های دریایی خوزستان میزبان بیش‌ از ۳۴۰ هزار مسافر نوروزی

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: در روز‌های تعطیلات نوروزی منتهی به ١٢ فروردین ماه ۱۴۰۲ حدود ۳۴۰ هزار مسافر نوروزی و گردشگر از سراسر کشور در گردشگاه‌های دریایی مجاز و ایمن استان تردد کردند.
کد خبر: ۹۵۵۱۷

گردشگاه‌های دریایی خوزستان میزبان بیش‌ از ۳۴۰ هزار مسافر نوروزی

به گزارش خبرنگار مانا از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، بهروز آقایی بیان داشت: به دنبال اتخاذ تمهیدات مدیریتی و اقدامات اجرایی لازم برای ارتقاء ایمنی گردشگری دریایی و تسهیل بهره‌مندی از جاذبه‌های دریایی استان  طی بازه زمانی یاد شده  ۳۳۹ هزار و ۹۴۵ گردشگر با استفاده از دو فروند کشتی تفریحی، یک فروند بارج، هفت فروند موتور لنج و ۱۴۲ فروند قایق در ۱۱ ایستگاه دریایی مجاز در سطح استان خوزستان تردد کردند.

وی با بیان اینکه ۲۵۰ هزار نفر از کاروان‌های راهیان نور از یادمان شهدای عملیات والفجر ۸ در کرانه شرقی اروندرود در بندر اروندکنار بازدید کردند، گفت: ۴۵ هزار و ۸۶۴ نفر از گردشگران نیز از اسکله‌های شماره یک تا چهار و جزیره مینو در شهرستان خرمشهر نیز بهره‌مند شدند.

رئیس کمیته گردشگری دریایی خوزستان تعداد گردشگران در شهر بندری ماهشهر را نزدیک به ۳۲ هزار نفر عنوان کرد و گفت: گردشگران در این شهرستان از پارک ساحلی مجیدیه، اسکله خور سمایلی، پارک ساحلی شهر بندرامام و اسکله مجتمع بندری امام تحت شرایط ایمن به گردشگری دریایی پرداختند.

آقایی همچنین اسکله صیادی بحرکان را از جمله ایستگاه دریایی مجاز و ایمن خوزستان در تعطیلات نورزی عنوان کرد که در آن بیش از ۱۲ هزار نفر از هموطنان از جاذبه‌های دریایی این منطقه بهره‌مند شدند.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به توانمندی‌ها، ظرفیت‌های قابل توجه دریایی و هم‌افزایی بخش خصوصی و حمایت دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط شاهد برقراری گردشگری دریایی در طول روز‌های سال باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار