۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
رئیس اداره بندر و دریانوردی خارگ:

جزیره خارگ میزبان نخستین کاروان راهیان نور دریایی شد

رئیس اداره بندر و دریانوردی خارگ گفت: این جزیره با ورود نخستین کاروان راهیان نور دریایی میزبان ۱۶۰ نفر از هم‌وطنان شده است.
کد خبر: ۹۵۳۸۹

جزیره خارگ میزبان نخستین کاروان راهیان نور دریایی شد

 

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، ایرج صفری با بیان اینکه جزیره خارگ نقش مهمی در هشت سال دفاع مقدس داشت اظهار کرد: این جزیره یکی از مقاصد راهیان نور تعیین و اعزام کاروان‌های راهیان نور دریایی خارگ از ۲۱ اسفند آغاز شده و تا ۲ فروردین ادامه دارد.
وی بیان کرد: این کاروان‌ها از طریق پایانه مسافری مروارید اداره بندر و دریانوردی خارگ وارد این جزیره مقاوم می‌شوند و از سوی این اداره مورد پذیرایی قرار می‌گیرند.

وی از ورود نخستین گروه از راهیان نور دریایی به خارگ خبر داد و بیان کرد: این جزیره با ورود نخستین کاروان راهیان نور دریایی میزبان ۱۶۰ نفر از هم‌وطنان شده است.  
رئیس اداره بندر و دریانوردی خارگ هدف از اعزام این کاروان را نهادینه کردن فرهنگ جهاد و شهادت و همچنین آشنایی و بازدید از مناطق مختلف عملیاتی جنوب کشور در دوران دفاع مقدس عنوان کرد.
صفری افزود: اعضای کاروان راهیان نور در سفر یک روزه دریایی به جزیره خارگ  از مناطق عملیاتی جزیره خارگ، یادمان شهدا و بیمارستان زیرزمینی جزیره بازدید می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار