۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

ارائه خدمات گردشگری دریایی در آب‌های هرمزگان طی ایام نوروز

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان از ارائه انواع خدمات گردشگری دریایی در ایام نوروز به مسافران خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۰۸

ارائه خدمات گردشگری دریایی در آب‌های هرمزگان طی ایام نوروز

محمد محسنی در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به اینکه وجود نوار ساحلی گسترده در استان هرمزگان باعث می‌شود تا هر ساله در ایام نوروز شاهد ورود تعداد زیادی گردشگر به استان باشیم از انجام برنامه ریزی‌ها جهت ارائه خدمات گردشگری دریایی به مسافران خبر داد.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان، گفت: تعداد زیادی شناور در انواع مختلف در نقاط مختلف ساحلی استان و از بندر‌های مختلف به گردشگران خدمات گشت دریایی و تفریحی ارائه خواهند کرد.

وی با اشاره به ایمن بودن این شناورهای گردشگری اظهار داشت: فعالیت این شناورها زیر نظر مستقیم اداره بنادر و دریانوردی استان صورت می‌گیرد.

وی در ادامه گفته‌های خود بیان داشت: علاوه بر خدمات گشت دریایی در طول نوار ساحلی و بین جزایر استان در ایام نوروز سایر خدمات گردشگری دریایی در نقاط مختلف ساحلی استان و جزایر توسط کلوپ‌های تفریحی مستقر در سواحل ارائه می شود.

به گفته وی، همچنین نقاطی در سواحل استان جهت شنای گردشگران تحت عنوان شناگاه های مجاز تعیین شده تا گردشگران در مکان ایمنی به شنا بپردازند و خطری متوجه آنها نشود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار