۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵

بندر گناوه میزبان بیشترین حجم گردشگران نوروزی در سواحل خلیج فارس

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر از انجام برنامه ریزی‌ها و تدارکات سفر‌های نوروزی در بندر گناوه به عنوان یکی از مهمترین مقاصد گردشگران نوروزی در جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۰۵

بندر گناوه میزبان بیشترین حجم گردشگران نوروزی در سواحل خلیج فارس

اسماعیل سجادی منش در گفتگو با خبرنگارمانا با اشاره به برگزاری جلسه ستاد اجرای خدمات سفر بندر گناوه از انجام برنامه ریزیها و تدارکات سفرهای نوروزی در بندر گناوه به عنوان یکی از مهمترین مقاصد گردشگران نوروزی در جنوب کشور خبر داد.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر ادامه داد: هر ساله در ایام نوروز شاهد ورود تعداد چشمگیری از گردشگران نوروزی جنوب کشور به مقصد بندر گناوه هستیم.

وی گفت: بندر گناوه علاوه بر دارا بودن سواحل زیبای خلیج فارس و جاذبه های گردشگری طبیعی از بازارهای متعددی نیز برخوردار است که همین امر گردشگران را بیش از پیش به این شهرستان جذب می کند.

این مقام مسئول در استان بوشهر، یادآور شد: شرایط آب و هوایی مساعد در بندر گناوه طی ایام نوروز نیز دلیل دیگر جذب گردشگران به این شهر بندری محسوب می‌شود.

سجادی منش با تاکید بر انجام تدارکات لازم برای استقبال مناسب از گردشگران نوروزی توسط فرمانداری این شهرستان گفت: امیدواریم با همکاری همه نهادها و سازمان‌های استان و شهرستان بندر گناوه بتوانیم بهترین خدمات را به گردشگران ورودی به این شهرستان ارائه دهیم.

وی گفت: یکی از مهمترین اقدامات برنامه ریزی شده به ترافیک شهری در ایام نوروز مربوط می‌شود که با هماهنگی‌های انجام شده با فرمانده انتظامی و پلیس راهور در تلاش هستیم تا با این مشکل در ایام نوروز مواجه نباشیم.

مدیر کل اداراه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: با توجه به پیش‌بینی حجم بالای گردشگران ورودی به بندر گناوه در ایام نوروز مشکلاتی نظیر تامین اقامتگاه نیز برطرف شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار