۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

پیش بینی اشغال ۱۰۰ درصدی هتل‌های کیش در ایام نوروز / افزایش نرخ هتل‌های کیش در نوروز

رئیس جامعه هتلداران کیش با اشاره به استقبال گردشگران برای سفر به جزیره کیش از پیش‌بینی اشغال ۱۰۰ درصدی هتل‌های این جزیره در ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۵۶

پیش بینی اشغال ۱۰۰ درصدی هتل‌های کیش در ایام نوروز / افزایش نرخ هتل‌های کیش در نوروز

مسیح الله صفا در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به استقبال گردشگران برای سفر به جزیره کیش از پیش‌بینی اشغال ۱۰۰ درصدی هتل‌های این جزیره در ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

رئیس جامعه هتلداران کیش ادامه داد: در حال حاضر هتل‌های کیش در حال آماده‌سازی و تدارکات برای ارائه خدمات مناسب و استقبال از گردشگران نوروزی هستند.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود از هفته آخر اسفند ماه شاهد ورود تعداد زیادی گردشگر به جزیره باشیم، بیان داشت: در این راستا پیش‌بینی‌های لازم برای پذیرایی مناسب از گردشگران در نظر گرفته شده است.

صفا با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۲ واحد هتل و هتل آپارتمان در جزیره کیش فعال هستند، گفت: از مجموع هتل‌های مذکور، تعداد ۹ هتل فقط به مسافران خارجی که برای تغییر روادید از کشور‌های حاشیه خلیج فارس به کیش سفر می‌کنند، خدمات می‌دهند.

وی در خصوص نرخ خدمات اقامتی جزیره کیش در ایام نوروز گفت: از آنجایی‌که نوروز به عنوان فصل پیک گردشگری در جزیره کیش محسوب می‌شود، لذا هر ساله شاهد افزایش نرخ هتل‌ها در جزیره هستیم.

وی عنوان کرد: افزایش نرخ هتل‌ها بسته به نوع خدمات مختلف است؛ به طور مثال بعضی هتل‌ها ۲۰ درصد و برخی ۵۰ درصد نرخ خدمات خود را در ایام نوروز افزایش می‌دهند و جامعه هتلداران نرخ مشخصی را برای افزایش قیمت در تمام هتل‌ها اعلام نمی‌کند چرا که این افزایش نرخ به درجه هتل و نوع خدماتی که ارائه می‌دهد بستگی دارد.

رئیس جامعه هتلداران کیش اذعان داشت: به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی و نیز حصول اطمینان از نحوه خدمات‌رسانی مناسب به مسافران نوروزی، تمام این واحد‌های اقامتی توسط بازرسان جامعه هتلداران کیش مورد بازدید قرار خواهند گرفت.

وی تاکید کرد: همچنین طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته در طول ایام نوروز نیز بازدید بازرسان برای رضایت خاطر مسافران روزانه از واحد‌های اقامتی جزیره انجام خواهد رشد.

وی یکی دیگر از اقدامات مهم جامعه هتلداران کیش برای ارائه خدمات استاندارد گردشگری به مسافران را برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه هتلداران اعلام کرد و گفت: در این کلاس‌ها که به طور مرتب و در رده‌های مختلف برگزار می‌شود، هتلداران و کارکنان هتل‌ها با متد‌های روز دنیا در زمینه هتلداری آشنا خواهند شد.

این فعال بخش خصوصی در صنعت گردشگری جزیره کیش بیان داشت: بدون شک برگزاری این کلاس‌های آموزش کیفیت خدمات دهی سیستم هتلینگ در جزیره کیش را افزایش می‌دهد.

جزیرۀ کیش به دلیل ماهیت گردشگری خود یکی از مهمترین قطب‌های گردشگری ساحلی و دریایی کشور محسوب می‌شود. علاوه بر آثار تاریخی که مورد توجه گردشگران است، پارک‌های ساحلی و تفریحی مانند پارک هنر، ساحل مرجانی، سواحل ماسه‌ای-مرجانی، باغ وحش، آکواریوم، باغ پرندگان کیش، دلفیناریوم شهر زیر‌زمینی کاریز، کشتی‌های تفریحی و همچنین کشتی به گل نشسته یونانی از دیگر دیدنی‌های کیش محسوب می‌شود. پلاژ‌های بانوان و آقایان، امکانات سوارکاری، پیست ۷۰ کیلومتری دوچرخه‌سواری، کارتینگ، باگی، غواصی، جت‌اسکی و اسکی روی آب نیز از دیگر امکانات گردشگری جزیره کیش است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار